ny site
Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 01-03-04 21:27

Jeg maler en del billeder, og så var det at jeg fik den ide at lægge nogle
af billederne ud på en hjemmeside.
Hvordan virker siden på din computer ?? siden er www.60606162.dk , på
forhånd tak. Peter

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-03-04 14:39

Hej Peter,

- ikke for at gøre dig ked af det, men du spør' selv
-det er RÆDSELSFULDT
-eleverne i min 4 klasse kan lave pænere hjemmesider -og male bedre billeder
-men du har dog et lille bitte talent for det at male, måske ville det blive
acceptabelt, hvis du evt. tog et aftenskolekursus -det kan i hvert fald ikke
blive værre.
-dine hjemmesiders udseende og design er så amatøragtige, at du burde få
naboens puddelhund til at hjælpe dig.

HUSK - du spurgte selv -og nu har du altså fået min mening. Jeg er ked af at
den er så negativ, det er ikke for at du skal blive ked af det, men det er
altså ikke ret pænt.

I øvrigt hører dit spørgsmål til i nyhedsgruppen:
"dk.edb.internet.webdesign.ris+ros"
Prøv at spørge der, så får du muligvis også gode råd til forbedring af
sidernes udseende.

Held og lykke med forbedringerne
venligst
Jack

"Peter Hansenfeb04" <hkpeter-hansen@esenet.dk(fjern hk)> skrev i en
meddelelse news:40439ce5$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 03-03-04 08:37

Nu er det jo et godt spørgsmål, hvad det er Peter Hansen ønsker at se. Er
det hjemmesidernes design, eller er det kvalliteten af hans malerier. Går
der kuk i noget som helst der har med edb at gøre, så skal man have fat i en
unge på under 12 år, så skal det nok komme til at fungere igen. Jeg vil tro,
at det også gælder hjemmesider.

Med hensyn til at fremstille kunst, er der alt for mange der tager efter
andres normer. Det skal forestille noget! Hvorfor nu det? det er bedre at
lave noget kun du selv kan lide, end lave noget man tror andre kan lide, og
så lider alle. Ingen synes om det. Heller ikke dig selv. Mal fordi du ikke
kan lade være, og imponer dig selv en gang i mellem, eller lad skidtet
ligge. Mal for din egen skyld, og ikke for andres. Selv hvis du er særdeles
dygtig, skal du ikke forvente andres annerkendelse her, tvært imod. Find
nogle kolegaer at male sammen med, og udveksle meninger med, og lav nogle
workshops, eller deltag i dem. det kan være meget givtigt. Jeg er ved at
planlægge et par workshops i Nykøbing Mors, Hanstholm, og Thisted i år, så
kan dem der er interesseret henvende sig.

Mvh
A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk
www.rosmon.dk

Fra : Webmaster - Kunstner~

Dato : 16-03-04 02:16

Siden virker fint Peter...

Hvis den opfylder dine krav så synes jeg du kan være godt tilfreds...
Der er rigtig mange der mener et en flot hjemmeside er millioner links,
animationer og stærke farver...
Jeg kan godt lide at du holder dig til det du ønsker at vise frem.

Jeg er ikke kunst kender så jeg skal ikke kaste mig ud i en vurdering af
dine billeder...