Kørestolsbrugere efterlyses
Fra : Krumme

Dato : 01-03-04 00:05

Jeg er ved at uddanne mig til produktionsingeniør på Handels og
Ingeniørhøjskolen i Herning.

Som semesterprojekt skal min projektgruppe og jeg udvikle (understellet af)
en kørestol

Jeg vil høre om der er nogle kørestolsbrugere der kunne tænke sig at hjælpe
mig.

Vores gruppe har en ide om at denne nyhedsgruppeer en udemærket måde at få
kontakt til en vifte af kørestolsbrugere med forskellig sværhedsgrad af
handicap?!

Det jeg efterlyser er lyse indfald til kørestole eller irritationsmomenter
ved eksisterende kørestole.
Jo flere indfald, des bedre. Det er absolut tilladt at kommentere andres
indslag. Jeg har også brug for at vide hvad der er godt ved eksisterende
kørestole.

Når der så er kommet tilstrækkelig mange indfald, laver vi en
spørgeskemaundersøgelse, der så skal indikere hvad kørestolsbrugere generelt
ønsker og efterlyser ved kørestole.

Jeg håber at få en god debat i gang her på nyhedsgruppen.

mvh:
Krumme

Fra : Annika Pedersen

Dato : 01-03-04 08:27

"Krumme" <kasper@bavnshoj.dk> wrote in

> [...]
> generelt ønsker og efterlyser ved kørestole.
>
> Jeg håber at få en god debat i gang her på nyhedsgruppen.

Hejsa - I kan evt. kontakte mig hvis der er behov. Desværre er jeg ikke
længere bosat i Herning (flyttede fra Birk sidste år).

Jeg er på "kør-selv" samt meget "blive-kørt" - og især det sidste giver
ulemper for "chaufføren" ;)

--
Annika P

Fra : Krumme

Dato : 10-03-04 01:15

Hej Annika. Jeg har forsøgt at få fat i dig, men ligegyldig hvilken
mailadresse jeg bruger, så får jeg min mail tilbage i hovedet.

Kan du ikke sende en mail til mig, som jeg så kan reply'e på?

mvh:
Krumme
kasper@bavnshoj.dj