Gode kontakter efterlyses
Fra : Froggy

Dato : 29-02-04 23:10

Jeg har en masse idé-skitser til bl.a. granit-skulpturer liggende. De er
udarbejdet gennem en lang årrække, men har ikke økonomi til at lave dem (og
slet ikke til de af skulpturerne, som jeg ikke selv kan fremstille i fuld
størrelse).

Hvordan kommer jeg igennem nøleøjet -og videre?

Jeg har for år tilbage deltaget i en del mindre kunstudstillinger med mine
billeder: Air-brush, collager, gouache-malerier, computergrafik,
billedtæpper, mobiler og mange andre ting. -Og mine arbejder er altid blevet
godt modtaget, der er også solgt en del (alt for billigt..)

Nu vil jeg altså i gang igen -men hvordan finder man interesserede købere
eller sponsorer, når man ikke er et ret "kendt navn" -men bare har alle de
gode idéer.

Jeg drømmer også om igen, at få mulighed for at udsmykke div. lokaler som
f.eks. venteværelser, pauselobbyer, kantiner o.lign.

Froggy

Fra : A.C. Rosmon

Dato : 02-03-04 22:24

Nu aner jeg intet om, hvor store eller små ting vi taler om, og om du selv
kan hukke i granit. jeg har en aftale med en stenhukker om, at jeg må hente
de sten jeg kan bruge i hans affaldscontainer, så kan du se hvor langt du
kan komme af den vej. Hvis jeg skal hjælpe dig som kolega, må jegh vide lidt
mere om hvem du er, og hvor du bor og dine projekter. Du kan svare direkte,
også med billeder m.m.

Mvh
A.C.Rosmon
a.c@rosmon.dk