Knas med undervisningen
Fra : Arne Kristensen

Dato : 26-02-04 16:05

Hej gruppe

I vores fysik-A-undervisning på HTX, synes jeg at timerne er ustrukturerede,
og at der generelt ikke er meget styr på årsplan eller noget som helst.

Et godt eksempel er at læreren (igennem en elev), fandt ud af, at der
pludselig var nødvendigt at presse et nyt projekt ind i et andet (i
øjeblikket kører vi 3! rapporter simultant!)

Så vidt jeg ved, skal man have udleveret en undervisningsplan eller lign,
men den har vi ikke fået? Er der et sted hvor man kan se hvilke krav der
stilles til læreren om årsplan osv, eller nogen der kan forklare det ?

/Anders