Nybegynder sp
Fra : Is

Dato : 24-02-04 19:13

Hej

Jeg har fået lyst til at komme lidt igang med AutoCAD, og inden jeg kommer
for godt igang med at spørge, vil jeg da lige høre om der er nogle
hjemmesider der gir gode råd til nybegynder, eller måske begynder kurser på
nettet ??

På forhånd tak

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Marianne Vinther

Dato : 24-02-04 20:12

Hvis du er ledig så prøv: www.nyledig.dk
mhv Marianne Vinther, bygningskonstruktør

---

Fra : Is

Dato : 24-02-04 20:54

"Marianne Vinther" <escolloxxx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du er ledig så prøv: www.nyledig.dk
> mhv Marianne Vinther, bygningskonstruktør

---
Tak ! og hvis ikke jeg er ledig ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Peter

Dato : 24-02-04 21:09

Først og fremmest kan det anbefales at gå over i de engelsk-sprogede
nyhedsgrupper på news-serveren "discussion.autodesk.com". Der sker ca. lige
så meget på en dag, som der gør her på et år.
Jeg er ikke selv særligt aktiv på AutoCAD, men spørg f.eks. i gruppen
"autodesk.autocad.2004" - der er helt sikkert nogen, der har gode tips.

Peter

Fra : Is

Dato : 24-02-04 21:20

--
Det rækker mit Engelsk desværre ikke til.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Peter

Dato : 24-02-04 21:27

Så kan jeg foreslå dig at kigge på Frede Uhrskov's bøger og hæfter:
www.uhrskov.com

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Is

Dato : 24-02-04 21:35

> Så kan jeg foreslå dig at kigge på Frede Uhrskov's bøger og hæfter:
> www.uhrskov.com
>
> Med venlig hilsen
> Peter
---
Tak

den skal jeg lige kigge lidt mere på !

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Brian Lænø

Dato : 24-02-04 22:35

"Is" skrev
> lige

> Det rækker mit Engelsk desværre ikke til.

Du kan også prøve her:
www.cadforum.dk/

--
Brian

Fra : Is

Dato : 25-02-04 20:02

"Brian Lænø" <brian-la-fjern-@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> "Is" skrev

> Du kan også prøve her:
> www.cadforum.dk/

---
Tak

Det link er gemt !
og så har jeg bestilt en AutoCAD 2002 Grundbog

OG så vender jeg nok til bage her igen .

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Marianne Vinther

Dato : 25-02-04 08:43

> ---
> Tak ! og hvis ikke jeg er ledig ??
> Venlig hilsen
> Erik Isager

Prøv:
www.cadskolen.dk
mvh Marianne Vinther, bygningskonstruktør

---

Fra : GK

Dato : 24-02-04 21:16

hej ... nybegynder ... jeg gjorde det at jeg købte en bog ..der hed
_AUTOCAD12_ den gang .. nu hedder den nok acad 2004 .. det var en knippel
god start for mig ..da der var gode øvelser i så man fik fat i hvad de til
tider noget kryptiske kommandoer betød .. og man kan bruge den som opslags
bog ... det skal der til lige siges at acad er et meget stort system man
næppe kommer til bunds i ...

MVH GK
da

Fra : KP

Dato : 25-02-04 16:25

> [...]
> for godt igang med at spørge, vil jeg da lige høre om der er nogle
> hjemmesider der gir gode råd til nybegynder, eller måske begynder kurser

Start med at kontakte den forhandler der har solgt dig dit cad-program. De
afholder garanteret også begynderkurser.

/KP

Fra : Michael

Dato : 30-03-04 11:54

Hej Erik Isager (og måske andre) !

Jeg håber det lykkes at komme godt i gang med AutoCad ud fra de mange gode
råd du har fået her i gruppen.

Jeg har skrevet lidt om den måde jeg bruge AutoCad, på denne side:
www.mn.michulla.dk/page4.html

Hilsen fra
Michael

Fra : Is

Dato : 02-04-04 19:38

"Michael" <michulla@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> råd du har fået her i gruppen.
>
> Jeg har skrevet lidt om den måde jeg bruge AutoCad, på denne side:

---

Godt i gang ??? det er nok så meget sagt, men jeg er da komme lidt igang.

Jeg har besøgt siden tidligere, uden dog ligefrem at læse den, men det kan
da være jeg gør det en dag jeg søger et eller andet !

Jeg roder med hjemmeside, regneark,og lidt access. En gang imellem trænger
jeg til at lave lidt andet - så prøver jeg f.eks. AutoCad.
Jeg har også købt "AutoCad 2002 grundbog" , så pt er det den jeg kigger i.

--
Venlig hilsen
Erik Isager