Bøger sælges
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 23-02-04 20:18

Warhammer City of Chaos
Warmaster grundbog

Kom med et bud på en eller begge...

Fra : Gert Hansen

Dato : 24-02-04 13:44

> Warmaster grundbog

Warmaster 10mm tabletop?

/GertH

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 24-02-04 16:57

"Gert Hansen" <gert@hansen-net.dk> skrev i en meddelelse
news:c1fgtq$2ii6$1@news.cybercity.dk...
> > Warmaster grundbog
>
> Warmaster 10mm tabletop?

Jepper det er grundboden til dette spil, men der er ingen figurer eller
andet med.
Bogen har ikke været særligt meget brugt, da det var et fejlkøb...

Fra : Gert Hansen

Dato : 24-02-04 21:41

> Jepper det er grundboden til dette spil, men der er ingen figurer eller
> andet med.
> Bogen har ikke været særligt meget brugt, da det var et fejlkøb...

Fejlkøb - aldrig

Jeg har en forening som sagtens kan bruge et ekstra eksemplar af bogen, så
hvis du vil sælge den billigt så skriv en email til mig off-list.

/GertH

Fra : micher

Dato : 14-03-04 17:54

"Rasmus Madsen" skrev d. 23-02-04 20:18 dette indlæg :

er Warhammer City of Chaos i god stand??

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Friis Antonse~

Dato : 15-03-04 15:57