dørtelefon til Siemens Gigaset
Fra : Leonard

Dato : 23-02-04 16:34

Jeg har et Siemens Gigaset ISDN (kan ikke huske nummeret), der
fungerer vældigt godt. I manualen står der noget om dørtelefon og jeg
har for et par år siden forsøgt at finde et anlæg i DK, men det er
ikke lykkedes.
Gigasettet er købt i Tyskland, da lige den model ikke kunne fås i DK.
Er der nogen der kender til en tysk netbutik, der har
dørtelefonenheden dertil - og hvad hedder sådan noget på tysk?
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-02-04 02:56

Goddag Leonard,

Prøv:

http://www.telecom-store.de/cgi-bin/sellsystem.cgi?ref_id=self
- Türsprechsysteme
- Siemens Gigaset

Mvh/TKJ

Fra : Leonard

Dato : 24-02-04 14:35

"Thomas Jensen" <tkj_news@hotmail.com> wrote:

>Prøv:
>
>http://www.telecom-store.de/cgi-bin/sellsystem.cgi?ref_id=self
>- Türsprechsysteme
>- Siemens Gigaset

Fedest, det er jo lige det jeg leder efter.
Men mangler der ikke en låsemekanisme i denne pakke?
Men den er måske universiel og sættes til TFE-adapteren?
- og kan så købes i et byggecenter eller?
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-02-04 16:48

Det ved jeg ikke noget om. Har aldrig brugt det, men kan varmt anbefale
webshoppen efter gantagende handler hos dem.
Jeg kunne forestille mig det var smartest at få låsemekanismen her i landet,
idet den sikkert skal være typegodkendt i tilfælde af du skulle få brug for
din forsikring ifm. indbrud.

Mvh/TKJ

Fra : dyrbye

Dato : 26-02-04 19:24

> Gigasettet er købt i Tyskland, da lige den model ikke kunne fås i DK.

Jeg har kig på siemens gigaset sl 150 som ikke kan købes i Danmark.

http://www.unserkleinerladen.de/scms_show_data.php?category=1034&source=
&mode=detail&entry=11475

Vil det sige at telefonen uden videre kan bruges i Danmark???

http://www.kandu.dk/

Fra : Leonard

Dato : 26-02-04 20:48

"dyrbye" <dyrbye.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har kig på siemens gigaset sl 150 som ikke kan købes i Danmark.
>Vil det sige at telefonen uden videre kan bruges i Danmark???

Ja, min virker i hvert fald fint. Den er ved at være et par år (model
3070). Der vil sikkert være nogle af funktionerne der ikke
understøttes på det net du sætter den til, men den skal nok snakke
fint.
--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/