D&D
Fra : ZorK

Dato : 21-02-04 19:24

Hey Der... er der nogen der er mega gode til at skrive D&D rollespil?

Fra : Kenneth

Dato : 21-02-04 23:43

umiddelbart vil jeg tro, at Wizards of the Coast er gode, de har da gjort
det i en del år.......

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 22-02-04 10:40

> Hey Der... er der nogen der er mega gode til at skrive D&D rollespil?

Gad vide hvad han/hun egentlig mener?

Hilsen Mads

Fra : "Klaus Æ. Mogensen"

Dato : 22-02-04 18:19

Mads Jakobsen wrote:

> Gad vide hvad han/hun egentlig mener?

Formodentlig er han/hun ude efter nogen, der skriver gode scenarier til
D&D. Men hvem ved...

- Klaus

Fra : Jeppe Møller

Dato : 22-02-04 23:43

Hvorfor kan jeg ikke se det oprindelige indlæg?
Jeg kan kun se denbesked som Klaus ahr skrevet...

/JeppeM