Deltagere til meditationskursus søges.
Fra : Ultimatos

Dato : 20-02-04 16:52

Svend Trier, som er en rimelig anerkendt meditationslærer, afholder
meditationskurser i København og andre steder i landet "efter behov".

Kurserne strækker sig over tre aftener (eller én weekend) og koster 1125,-.
Se endvidere www.quantumseminars.dk.

Svend Trier er villig til at komme andre steder i landet, hvis der er mindst
6 kursusdeltagere og da vi er to, søger jeg mindst 4 andre fra
Randers/Hadsund området, som kunne tænke sig et sådan kursus.

m.v.h.
Per

P.s.: Der er for øvrigt også en artikel i et af de nyere numre af "Helse" -
jeg husker dog ikke lige hvilken måned det er fra.

Fra : Ultimatos

Dato : 20-02-04 21:43

"Ultimatos" <"(perrikke@privat.dk)"> skrev i en meddelelse
> [...]
"Helse" -
> jeg husker dog ikke lige hvilken måned det er fra.

P.P.S.: Artiklen i Helse kan findes på:
www.helse.dk/artikler/detail.asp?id=1051

m.v.h.