ISDN - antal ledere
Fra : J W Nielsen

Dato : 17-02-04 16:04

Hej...
Er i færd med at lave ISDN hos en bekendt...
I den ende af huset hvor PC'en skal står, er der i forvejen en
telefonledning med 4 ledere - de to (rød og blå) bruges til telefonen, men
så er der brun og gul - de er ikke tilsluttet noget. For nu at undgå at
trække endnu et kabel, kan jeg så bruge disse to ledere til modemet - mao.
hvor mange ledere kræver ISDN-forbindelsen (jeg håber på 2)???

Mvh
Jørgen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-02-04 16:23

"J W Nielsen" <jwnsletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hvor mange ledere kræver ISDN-forbindelsen (jeg håber på 2)???

Før NT-boksen: 2
Efter NT-boksen: 4

Fra : J W Nielsen

Dato : 17-02-04 17:00

Martin Højriis Kristensen wrote:
> "J W Nielsen" <jwnsletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Før NT-boksen: 2
> Efter NT-boksen: 4

Tak skal du ha', Martin...

Det er mellem NT og modem, så det hedder træk af nyt kabel
Øv...

Jørgen

Fra : DJ

Dato : 18-02-04 10:37

> Tak skal du ha', Martin...
>
> Det er mellem NT og modem, så det hedder træk af nyt kabel

Flyt NT-boksen ind ved modemet, så kan Du nøjes med 4 ledninger, 2 til NT,
og 2 til at forsyne tlf. stikk baglæns.

Dannie