BECs webbank, nu er logon muligt.
Fra : Thomas Lersey

Dato : 16-02-04 20:47

Bankernes EDB Central, BEC, har omskrevet deres logon modul.
Den nye version gør det muligt at lave logon til webbanken og se
bevægelser på ens konti.
Det er dog ikke muligt at gennemføre transaktioner, idet godkend modulet
mangler at blive omskrevet. Omskrivningen af godkend modulet er en
større opgave, idet det bliver kaldt fra mange forskellige moduler og
vil derfor ikke ske på en gang. Man vil opleve at forskellige funktioner
efterhånden vil begynde at fungere.

/Thomas

Fra : Allan

Dato : 18-02-04 02:29

On Mon, 16 Feb 2004 19:46:53 UTC, Thomas Lersey <thomas2_spam@hvadmon.dk> wrote:

> [...]
> større opgave, idet det bliver kaldt fra mange forskellige moduler og
> vil derfor ikke ske på en gang. Man vil opleve at forskellige funktioner

På en eller anden måde er jeg egentlig glad for, at min bank bare virker.
Men jeg er da glad for dine oplysninger - for de vil da holde mig væk fra
en bank, der bruger BEC. (Well, indtil nogen kan overbevise mig om, at
ALT virker).

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-02-04 10:11

On 18 Feb 2004 02:29:17 +0100, "Allan"
<allan2@warpspeed.dyndns.dk> wrote:

> [...]
>Men jeg er da glad for dine oplysninger - for de vil da holde mig væk fra
>en bank, der bruger BEC. (Well, indtil nogen kan overbevise mig om, at

Det er da en underlig holdning at have. Når man vælger at
bruge "alternative" systemer bør man være indstillet på at
ikke alt fra starten virker optimalt, men at man kan være
med til at påvirke og fremme udviklingen i en positiv
retning netop ved at benytte systemerne og stille krav til
udbedring af manglerne.
Hvis man ikke benytter systemerne er man heller ikke
berettiget til at stille krav.

Mvh
Knud

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 01-03-04 22:52

Knud Berggreen wrote:

> [...]
> med til at påvirke og fremme udviklingen i en positiv
> retning netop ved at benytte systemerne og stille krav til

Hvis man kun bruger "alternative" systemer, kan man ikke bruge en
netbank der ikke virker endnu til ret meget. Derfor har jeg valgt en
bank med en OS/2 "kompatibel" netbank...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen