Røntgensyn
Fra : Rado

Dato : 15-02-04 19:39

Russer med røntgenøjne overrasker læger

»Jeg kan se alting«, hævder den 17-årig Natasja Djomkina fra Rusland.
»Hun kan afsløre sygdomme, som vi og vores apparater ikke kan finde«,
siger forbavsede medicinske eksperter.

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=306521

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : arc@na

Dato : 15-02-04 20:12

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

> http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=306521

Og Rado tror selvfølgelig at det er sandt.

Skift lige sølvpapiret i hatten ud - strålerne er åbenbart for kraftige.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Rado

Dato : 16-02-04 01:43

On 15 Feb 2004 19:12:05 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com>
wrote:

>Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in

>Og Rado tror selvfølgelig at det er sandt.

Det kan du jo diskutere med de læger og forskere der har undersøgt
hende...

Men selvfølgelig, hvis de mener noget andet end dig, må det jo være
dem der tager fejl, ikke? ;)

Fra : arc@na

Dato : 16-02-04 16:10

> Men selvfølgelig, hvis de mener noget andet end dig, må det jo være
> dem der tager fejl, ikke? ;)

Vis mig den videnskabelige dokumentation på disse undersøgelser. Jeg tager
ikke en artikel i Politiken som sundhedsfaglig dokumentation, og desuden er
russerne jo kendt for deres mærkelige okkulte ESP-forsøg, som alle har vist
sig at være fup og sensationsmageri.

Fra : vly

Dato : 17-02-04 09:57

On 16 Feb 2004 15:10:06 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid.com>
wrote:

> [...]
>russerne jo kendt for deres mærkelige okkulte ESP-forsøg, som alle har vist

Jamen det er da også et strålende argument for at det er fup At
det kommer fra russerne altså. Langt bedre ville det være, hvis det
var kommet fra Amerika eller os selv

Nu er det jo umuligt at udtale sig om det seriøse i artiklen, men
perspektivet er da spændende og interessant. At vi er en broget flok
med utallige talenter er der vel ingen tvivl om

Hilsen Villy