serial key til mediator pro 7.0 ?
Fra : fiskesnøren

Dato : 15-02-04 17:42

Er der nogen som ligger inde med en serial key til mediator pro 7.0 ?

Så ville det lune, hvis i ville skrive den til mig.

Mvh.

BB

---

Fra : Kurt Lund

Dato : 15-02-04 17:49

fiskesnøren skrev:

> Er der nogen som ligger inde med en serial key til mediator pro 7.0 ?

Du er meget på gale veje - det her er ikke nogen ungdommelig
båtnakkegruppe. Køb din software selv!

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 15-02-04 18:35

"fiskesnøren" <cigarazion@hotmail.com> posting:

>Er der nogen som ligger inde med en serial key til mediator pro 7.0 ?

Ja, det er det sikkert -- fx dem, som har købt softwaren.

>Så ville det lune, hvis i ville skrive den til mig.

Er det lovligt?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.