Undskyld Undskyld !!
Fra : John Faurholt

Dato : 13-02-04 11:07

Jeg ævlede om manglende Java runtime, det skulle have været Innotek runtime, er
vist lidt fatsvag, beklager dybt ulejligheden
John Faurholt

Fra : Allan

Dato : 13-02-04 19:26

On Fri, 13 Feb 2004 10:07:27 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk> wrote:

> Jeg ævlede om manglende Java runtime, det skulle have været Innotek runtime, er
> vist lidt fatsvag, beklager dybt ulejligheden

Ja, nu er forvirringen da total ?

Har du downloadet Innotek runtime - og det er den, som OO ikke kan finde ?

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 14-02-04 01:31

On 13 Feb 2004 19:26:28 +0100, Allan wrote:

<snip>

>Har du downloadet Innotek runtime - og det er den, som OO ikke kan finde ?

Uden Innotek Runtime kan OO ikke finde noget som helst da det er denne der
er forudsætningen for at OO Install i det hele taget kan startes op, så
noget af den er da tilsyneladende installeret korrekt.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
A seven day honeymoon makes one weak.

Fra : Allan

Dato : 14-02-04 03:57

On Fri, 13 Feb 2004 23:30:59 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> er forudsætningen for at OO Install i det hele taget kan startes op, så
> noget af den er da tilsyneladende installeret korrekt.

Well, så er vi vist da forvirrede på et endnu højere plan nu

Fra : John Faurholt

Dato : 14-02-04 07:17

On Fri, 13 Feb 2004 18:26:28 UTC, "Allan" <allan2@warpspeed.dyndns.dk> wrote:

> Ja, nu er forvirringen da total ?

Beklager !
> Har du downloadet Innotek runtime - og det er den, som OO ikke kan finde ?

OO ville have en nyere Innotek runtime og jeg opfattede det som Innotek java
runtime, jeg er ikke særlig god til at holde styr på alle de forskellig tillægs
runtime og dll filer og hvad der ellers skal puttes på for at få tingene til at
virke. Nu har OO ladet sig installere men det vil ikke starte "OpenOffice has
expired. Please install a new version" og det er den nyeste jeg har installeret.
Fanden ta det lort.
John Faurholt

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-04 09:22

John Faurholt wrote:

> expired. Please install a new version" og det er den nyeste jeg har installeret.

Er du helt sikker? Innotek kom til at sætte tidsbegrænsning på den
første beta til den 1/3. Prøv at hente den nyeste:
http://download.innotek.de/openofficeos2/Beta2/OpenOfficeOS2Beta2.exe.

Innotek fontengine udløb også den dag, så hvis du ikke har opdateret
den, skal du også hente:
http://download.innotek.de/ft2lib/InnoTek_FT2LIB_230_Preview5.exe

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : steen

Dato : 14-02-04 10:34

On Sat, 14 Feb 2004 08:22:10 UTC, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> http://download.innotek.de/openofficeos2/Beta2/OpenOfficeOS2Beta2.exe.
> http://download.innotek.de/ft2lib/InnoTek_FT2LIB_230_Preview5.exe

Stay tuned her: http://www.innotek.de/products/openofficeos2/beta/

Og det kan nok betale sig at følge med her:
http://www.innotek.de/support/forums/ (OO)
--
steen - menzi.dk
---