pige søger elevplads (IT-supporter)
Fra : D.C.

Dato : 12-02-04 18:43

jeg er en ung pige som starter min uddannelse, som IT-supporter til august
og i den anledning søger jeg en læreplads.
hvis der nogle som kender et godt sted at søge eller bare har nogle
erfaringer inden for branchen, så ville det være en stor hjælp.

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 12-02-04 19:01

D.C. wrote:
> [...]
> hvis der nogle som kender et godt sted at søge eller bare har nogle
> erfaringer inden for branchen, så ville det være en stor hjælp.

Hej DC.
Jeg tror ikke du scorer mange point ved diverse it-admin's på usenet ved at
poste i den forkerte gruppe. Denne gruppe omhandler kun server-hardware, og
dit indlæg hører nok nærmere til i dk.opslag.stillinger

Du kunne måske også prøve dk.edb.sysadmin hvis du kan tåle mosten derinde

Ellers held og lykke med jagten, og snup dog den lange uddannelse til
datafagtekniker nu hvor du er i gang

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 12-02-04 20:43

Hej D.C

IT supporter - undskyld men jeg må også samme råd som Peter. At være
IT-supporter er stort set som at være kassedame i Bilka. Du får ikke andet
end sure miner når "lortet ikke virker" - og med kunde-attituden "Hvad har
du nu pillet ved D.C"

Tag dig en længere uddannelse - få noget rygrad ved netop din uddannelse, og
bliv medbestemmende til hvordan IT skal være i din virksomhed. Du skal undgå
de uddannelser på købmandsskolerne, for erhvervslivet kan faktisk ikke bruge
dem til noget. Jeg tog selv en informatikassistent for mange år siden og vi
var 2 ud af 30 der fik arbejde med den uddannelse.

Held og lykke