Java forviring :-(
Fra : John Faurholt

Dato : 12-02-04 14:42

Hejsa

Jeg ville gerne prøve den nye OpenOffice, desværre vil den have en mere seriøs
jave end den mener jeg har. Nu har jeg vistnok 5-6 stykker på drevet men de
opdages jo nok ikke af OO så vil jeg gerne have ryddet lidt op og gøre det
muligt at installere OO hvilke Java versioner er man nød til at have og hvordan
skal de defineres på systemet?? Det er sgu sommetider hårdt at at have OS/2 som
sin store kærlighed

John Faurholt

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-04 14:50

John Faurholt wrote:

> Jeg ville gerne prøve den nye OpenOffice, desværre vil den have en mere seriøs
> jave end den mener jeg har.

Java er vist endnu ikke understøttet i OS/2-versionen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Allan

Dato : 12-02-04 17:22

On Thu, 12 Feb 2004 13:42:28 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk> wrote:

> [...]
> skal de defineres på systemet?? Det er sgu sommetider hårdt at at have OS/2 som

Det foreskrives at man skal bruge sidste nye Java fra Innotek.
De3r er intet i vejen for at have flere Java'er, da i hvert fald Innoteks
ikke skal defineres i path, libpath osv.

Omkring OO, så skal du selv angive under installationen, hvor den
Java er, som du vil benytte.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 12-02-04 21:35

On Thu, 12 Feb 2004 13:42:28 +0000 (UTC), John Faurholt wrote:

> [...]
>skal de defineres på systemet?? Det er sgu sommetider hårdt at at have OS/2 som

Innotek er ved at modificere en JavaVM til det, de eksisterende
understøtter det kort sagt ikke. Innotek anbefaler at man vælger "Ingen
Java understøttelse".

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
On a clear disk you can seek forever

Fra : John Faurholt

Dato : 13-02-04 10:23

On Thu, 12 Feb 2004 19:34:58 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@tiscali.dk> wrote:

> Innotek er ved at modificere en JavaVM til det, de eksisterende
> understøtter det kort sagt ikke. Innotek anbefaler at man vælger "Ingen
> Java understøttelse".

Men når intallationen ikke giver mulighed for fravalg hvad gør man så ??
Har installeret sidste java runtime fra innotek den ses bare ikke af OO inst.
den registrerer godtnok den nye font engine men stopper da der mangler en
nyere java runtime ØV

John Faurholt

Fra : Allan

Dato : 13-02-04 19:24

On Fri, 13 Feb 2004 09:23:24 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk> wrote:

> [...]
> den registrerer godtnok den nye font engine men stopper da der mangler en

Du skal da bare indtaste path til den runtime, du har installeret.
Det gjorde jeg, og det virker da fint.