Anbefaling af server til OS/2 Warp 4
Fra : Claus Christensen

Dato : 09-02-04 17:36

Hej
Vi står og skal købe en server til OS/2 Warp 4.
Er der nogen her der har erfaringer med anerkendte mærkevare?

Krav:
Mindst 1G Hz CPU
10000/15000 rpm scsi disk på mindst 2Gb
mindst 64Mb RAM
100Mbit/1Gbit netværk
Gerne billig.

Skal blot køre Navigator 3.02 server.

Mvh Claus Christensen
--
Mail ikke på news@iname.dk - brug istedet clch (AT) iname.dk

Fra : Knud

Dato : 10-02-04 07:34

Claus Christensen wrote:
> Hej
> Vi står og skal købe en server til OS/2 Warp 4.
> Er der nogen her der har erfaringer med anerkendte mærkevare?

> [...]

Uden at væew speciel kyndig vil jeg mene at at de typiske krav gælder
også for en WARP server.

Stabilitet..etc.

64MB ram er måske lige underkanten (uanset OS)
Med de hw krav burde der ikke være nogen driverproblemer eller andet,
check dog driver til 1Gbit lankort.

Knud