Aftenskole eller noget!
Fra : Boesen

Dato : 08-02-04 16:55

Jeg er i gang med en uddannelse som elektriker med den tanke at jeg gerne
vil læse videre når jeg bliver færdig! Jeg har gået i 10-klasse og har
engelsk, matematik og dansk på det niveau!
Jeg søger så noget undervisning ca. 2-aftener om ugen i matematik og fysik!
Findes der overhovedet sådanne hold? (Ved ikke så meget om det endnu så
derfor spørger jeg) Jeg kommer fra Fyn og undervisning i
Odense/nyborg/Munkebo er et must!

Har kigget lidt på denne side:
http://www.ivuc.dk/html/Supplering/andensupplering.php?klik=122
Der har jeg fundet matematik på C niveau i Munkebo men der står ikke noget
om hvormange timer om ugen det drejer sig om!
Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt!

MVH Anders

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-02-04 18:09

"Boesen" <AndersboesenXXX@tiscali.dk> posting:

>Jeg søger så noget undervisning ca. 2-aftener om ugen i matematik og fysik!

Fx VUC.

http://www.vucfyn.dk/wm117369

Du skal nok afsætte nogle år til det, hvis du vil følge
klasseundervisning og alt efter de niveauer, du vil have.
Til B-niveau 2 år. Til A-niveau 3 år.
Bemærk "fysik/kemi" ikke rigtigt tæller som noget, mig bekendt, i
den forstand, at det ikke tællere som hverken "kemi C" eller "fysik
C".

DTU tilbyder også "rette supplering",hvis du vil være ingeniør.
Måske tilbyder SDU også noget i den stil:
http://www.explore.dtu.dk/retning/sr_02.html

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-02-04 18:13

Christian Bohr-Halling <nospam@direkte.org> posting:

.... bemærk desuden, at det måske ikke er nok, at du har diverse
mat/fysik-kurser selvom det er en matematisk/fysisk udd., du vil ind
på, eftersom de nok kræver en hel gym. udd. for at blive optaget.