Nørd-gruppe
Fra : Kim

Dato : 05-02-04 11:34

Hej alle sammen.

Jeg sidder til dagligt i et firma der laver træhuse. Her administrerer jeg 8
Autocad-licenser. I den forbindelse savner jeg nogle sparringspartnere. Min
ide er at oprette en lille gruppe på 5-6 personer. Jeg forestiller mig at vi
mødes hver anden måned, og diskuterer emner som menuhåndtering, scripts, VBA
o. lign. Dernæst forestiller jeg mig også at vi kan hjælpe hinanden i
hverdagen.

Hvis ovenstående har fanget jeres interresse, så send mig en mail på:
kbs@skovbohuse.dk , eller ring på 76 62 01 18

MVH

Kim