Internet
Fra : Arne Jensen

Dato : 01-02-04 14:28

Tak for rådet med hensyn til Danis506.add.. Det hjalp.
Nu er jeg så nået så langt at jeg gerne vil have OS/2 på nettet.. Så
vidt jeg husker skal tcp/ip opdateres, men hvor finder man så en
opdateret af den uden at det skal koste;)

Jeg er en smule i vildrede på netop det punkt.

Venligst
Arne Jensen

Fra : Elmo Jensen

Dato : 01-02-04 18:26

Arne Jensen wrote:

> Nu er jeg så nået så langt at jeg gerne vil have OS/2 på nettet.. Så
> vidt jeg husker skal tcp/ip opdateres, men hvor finder man så en
> opdateret af den uden at det skal koste;)

Jeg kan forstå det er Warp4 du har installeret, og den skulle ikke
behøve nogen opdatering for at gå på nettet.

Har du installeret Fixpack 12? Ellers kan den hentes fra teamos2.dk i
"Filer". Vær lige opmærksom på, at omtalte Fixpack er til Warp4 _DK_.

Mange OS/2-hilsener, Elmo Jensen.
Medlem af TeamOS/2 og Webmaster for teamos2.dk

Email: webmaster[snabela]teamos2[dot]dk

Fra : Arne Jensen

Dato : 02-02-04 17:27

On Sun, 01 Feb 2004 18:26:29 +0100, Elmo Jensen <elmo@domain.invalid>
wrote:
> [...]
>
>Har du installeret Fixpack 12? Ellers kan den hentes fra teamos2.dk i
>"Filer". Vær lige opmærksom på, at omtalte Fixpack er til Warp4 _DK_.

Tak for svaret. Nja jeg havde hentet FP 15 via hobbes, da det er den
"udenbyske" version jeg har. Jeg havde så installeret tcpip ovs, men
kunne ikke få skidtet til at virke.
og så lige pludseligt?! Så virkede det SGU!

Helt nøjagtigt hvorfor har jeg ikke fundet ud af, og efter den gode
gamle linje: If it is working, don´t fix it.. Så har jeg faktisk tænkt
mig ikke og grave mere i det;)

VEnligst
Arne

Fra : Elmo Jensen

Dato : 02-02-04 17:52

Arne Jensen wrote:

> Helt nøjagtigt hvorfor har jeg ikke fundet ud af, og efter den gode
> gamle linje: If it is working, don´t fix it.. Så har jeg faktisk tænkt
> mig ikke og grave mere i det;)

Hi.. den linie tror jeg mange af os kan nikke genkendende til

Med venlig hilsen
Elmo