NAS med redundante enheder ønskes?!
Fra : Søren Emig

Dato : 01-02-04 11:57

Jeg leder efter en "seriøs" og hurtig NAS enhed, som så vidt mulig lever op
til kravet om at undgå single point of failure.

Dual 1Gbit Ethernet
Dual hotswap PSU
Hotswap Diske i Raid+hotspare
osv.

Den skal have plads til 5-10 diske, og ikke koste en million-milliard. Nogen
forslag til hardware?

Mvh
Søren Emig

Fra : Søren Emig

Dato : 01-02-04 14:17

"Søren Emig" <skumflum_nospam_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
op
> til kravet om at undgå single point of failure.

Har tænkt lidt på den her evt?
http://www.fujitsu-siemens.com/rl/products/storage/fas250filer.html

Fra : Morten L.

Dato : 01-02-04 14:48

"Søren Emig" <skumflum_nospam_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hotswap Diske i Raid+hotspare
> osv.
>
> Den skal have plads til 5-10 diske, og ikke koste en million-milliard.

HP laver en baseret på en Proliant DL380 - det ligner det, du søger
/Morten

Fra : Esben

Dato : 01-02-04 15:16

"Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> HP laver en baseret på en Proliant DL380 - det ligner det, du søger

Det må være denne du mener:
http://www.flc.dk/doc/storageworks_nas2000s.pdf

--
Esben

Fra : Søren Emig

Dato : 01-02-04 15:46

"Esben" <nospam@gruf.dk> wrote in message
> "Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være denne du mener:
> http://www.flc.dk/doc/storageworks_nas2000s.pdf

Okay... den ser interessant ud. HP har også rimelig god service, så det
virker som et hit.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-02-04 15:17

Søren Emig wrote:
> Den skal have plads til 5-10 diske, og ikke koste en million-milliard. Nogen
> forslag til hardware?

Æv, Jeg ville ellers anbefale en NetApp, men den koster nok for
meget

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Søren Emig

Dato : 01-02-04 15:57

Nogen

> Æv, Jeg ville ellers anbefale en NetApp, men den koster nok for
> meget

Men de ser fede ud ;)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-02-04 19:14

Søren Emig wrote:
> Men de ser fede ud ;)

Det er de også ... de virker rigtig godt, og er meget stabile.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)