Installation
Fra : Arne Jensen

Dato : 31-01-04 21:33

Hejsa.

Jeg er ved at forsøge installation af Warp ver 4.0, men ender ret
hurtigt ved at installationen "dør" når Ibm1s506.add loader.
Jeg har hentet opdaterede installationsdisketter, og en opdateret
version af omtalte fil.. Min HW skulle uden problemer kunne kører
OS/2, da jeg har brugt den meget tidligere.

HD1: Mest Windows, lavet ledig plads til bootmanager, samt 300MB til
deling af data via FAT drev. (ca 6GB) (primær master)

HD2: 3,2 GB quantum fireball. 1GB ledig til installation
(primær slave)

Brænder Lite on 52X (cd)
(Sekundær slave.)

Nogen gode ideer?

Venligst
Arne Jensen
(aka møffe)

Fra : Allan

Dato : 01-02-04 01:51

On Sat, 31 Jan 2004 20:32:57 UTC, Arne Jensen <Anden@dammen.dk> wrote:

> Hejsa.
>
> Jeg er ved at forsøge installation af Warp ver 4.0, men ender ret
> hurtigt ved at installationen "dør" når Ibm1s506.add loader.

Udskift ibm1s506.add driveren med denne:
http://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/system/drivers/storage/danis506r167.zip
Husk at rette navnet config.sys på disketterne.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.