Cnc program.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 31-01-04 20:43

Hej NG.

Findes der et program, hvor jeg kan simulere et cnc program?
Jeg er begyndt at arbejde med Okuma cnc drejecentre, og så ville jeg øve mig
lidt på noget iso programmering her hjemme. Så det ville være smart, hvis
jeg kunne lave en simulering af det.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : GK

Dato : 01-02-04 11:41

ja der gør her er en
http://hem.fyristorg.com/libellus/index.htm

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 01-02-04 11:56

> ja der gør her er en
> http://hem.fyristorg.com/libellus/index.htm

Tak for det, det ser ud til, at der er noget jeg kan bruge.

Hvis i har andre sider, modtager jeg også gerne dem.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.