Donering af HW til Server?
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-04 22:47

Kære NG

Sidder og har en gammel computer som jeg lidt pudsler med at sætte op på
hobbybaisi og så lade den kører som en email server til at starte med.

Her er det så at jeg tænkte, er det totalt uhørt i dagens danmarrk at
opfordre folk til at donerer noget til en?. Her tænker jeg på hvis at
folk fx lå inde med en HD eller nogle SD ram eller et kabinet som de
gerne ville af med og så lige så godt kunne give det til en der kunne
bruge det?
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-01-04 23:04

Thunderbird [7100] wrote:
> [...]
> folk fx lå inde med en HD eller nogle SD ram eller et kabinet som de
> gerne ville af med og så lige så godt kunne give det til en der kunne

Det er ikke helt uhørt .. jeg har da for nylig fået doneret et
herligt Aopen HX08-kabinet af en gut ..

// Hans, der gerne vil have doneret nogle harddiske på en 20-80gig
//
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-04 23:31

On 30 Jan 2004 22:03:59 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

>Det er ikke helt uhørt .. jeg har da for nylig fået doneret et
>herligt Aopen HX08-kabinet af en gut ..

Ok, står nemlig selv og skal bruge et kabinet, nogle SD ram og nogle
HDër. Og så ville jeg bare lige hører om der var praksis i det eller
folk bare normalt selv gik ud og købte nye dele.
Flemming Jacobsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-01-04 02:20

Thunderbird [7100] wrote:
> Ok, står nemlig selv og skal bruge et kabinet, nogle SD ram og nogle
> HDër. Og så ville jeg bare lige hører om der var praksis i det eller
> folk bare normalt selv gik ud og købte nye dele.

Man skal så nok helst kende nogle der har nogle ting de bare er
trætte af :)

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Lars H.

Dato : 08-02-04 17:30

On 31 Jan 2004 01:20:13 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Man skal så nok helst kende nogle der har nogle ting de bare er
>trætte af :)

Ellers er der masser af folk der vil af med deres dele på
http://dba.dk

--
Wonder why?

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-02-04 18:27

On Sun, 08 Feb 2004 17:29:33 +0100, Lars H. <user@computer.dk> wrote:

>Ellers er der masser af folk der vil af med deres dele på
>http://dba.dk

Som folk forlanger både hele og halve bondegårde for.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 10-02-04 18:19

Thunderbird [7100] wrote:

> Som folk forlanger både hele og halve bondegårde for.

Ja så er priserne som regel mere rimelige i dk.marked.privat.edb* hirakiet.
Men hvis du nu får doneret alt for meget, så kan jeg da godt aftage noget af
det også

--
Mvh.
Peter Bak

Fjern koen fra min e-mail ved direkte svar!