Rhemoraz
Fra : Riddler

Dato : 29-01-04 11:55

Hi alle

Har lige downloaded et eventyr til min gruppen, og der er omtalt et
monster kaldet "Rhemoraz" men de har ikke skrevet dens stats. Herefter
har jeg ledt overalt i bøger og på nettet, men kan kun finde den
omtalt, ingen stats. Er der ikke en derude der ligger inde med stats
på dan, eller kan fortælle mig hvor jeg kan finde dem? Det kan også
være tænkeligt at den gå under et andet navn, plz help!!!

Riddler

Fra : Rasmus Meldgaard

Dato : 29-01-04 13:49

dle@rlconnect.dk (Riddler) writes:

> [...]
> på dan, eller kan fortælle mig hvor jeg kan finde dem? Det kan også
> være tænkeligt at den gå under et andet navn, plz help!!!

Der stats for den her:
http://www.google.dk/search?q=cache:CjTeBV2ae0oJ:www.rpgarchive.com/index.php%3Fpage%3Dadv1%26advid%3D208+Rhemoraz+hd&hl=en&lr=lang_da|lang_en&ie=UTF-8

Men du fortalte ikke hvilken system du køre med så jeg ved ikke om det
er et system du kan bruge.

--
Rasmus Meldgaard

I mange af de etablerede butikker med computerudstyr får du svar i øst,
når du spørger i vest, og det kan mange af vores medarbejdere klare mindst
lige så godt
-- Michael Thurau (Aldi's direktør)

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 29-01-04 23:39

dle@rlconnect.dk (Riddler) writes:

> Har lige downloaded et eventyr til min gruppen, og der er omtalt et
> monster kaldet "Rhemoraz" men de har ikke skrevet dens stats.

Det lyder som et D&D-scenarie.

> [...]
> med stats på dan, eller kan fortælle mig hvor jeg kan finde dem? Det
> kan også være tænkeligt at den gå under et andet navn, plz help!!!

Den er med i D&D 3.5 SRD'en:
<URL:http://www.wizards.com/default.asp?x=d20/article/srd35>
under "Monsters (O-R)", men stave Remorhaz.
Kan også findes som HTML:
<URL:http://www.darkshire.net/~jhkim/rpg/srd/srd_revised_html/MonstersO-R.html>

/L