Kemi c
Fra : Malene

Dato : 28-01-04 23:03

Hej....

Jeg er igang med at tage en fuld Hf på VUC og har faget Fysik/Kemi på
niveau c. Det, jeg gerne vil vide, er, om der er nogen der kender til et
kursus man kan tage i sommerferien, for at få ren Kemi på niveau c?

Mvh. Malene

Fra : smt

Dato : 29-01-04 09:24

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 29-01-04 12:29

Malene <Malene@ingenmail.dk> posting:

>kursus man kan tage i sommerferien, for at få ren Kemi på niveau c?

http://www.ivuc.dk/html/Supplering/Turbo/sommersupplering2003.php?klik=52

Og mere interessant
http://www.ivuc.dk/html/Supplering/Turbo/2003gsk.php?klik=52#GSK
(godt nok for forrige år), men ja: Det, du ønsker, findes.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Malene

Dato : 29-01-04 14:38

Christian Bohr-Halling <nospam@direkte.org> wrote in

> [...]
> http://www.ivuc.dk/html/Supplering/Turbo/2003gsk.php?klik=52#GSK
> (godt nok for forrige år), men ja: Det, du ønsker, findes.

Det var lige hvad jeg søgte - Tak for det!