HarnMaster 3rd edition kan downloades grat~
Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 28-01-04 14:40

Columbia Games har i en begrænset periode åbnet for gratis download af
HarnMaster reglerne (3. og nyeste udgave) som PDF fil. Se
http://www.columbiagames.com/cgi-bin/query/cfg/zoom.cfg?product_id=4001

HarnMaster er et udmærket spil, der forsøger at være nogenlunde
realistisk i forhold til et middelaldersamfund med begrænset magi.
Designet til brug i Harn verdenen, men kan sagtens bruges til andre.

Jeg kan anbefale alle, der har en nogenlunde hurtig
internetforbindelse (det fylder over 7MB), at hente reglerne.

   Torben

Fra : The Wrathchild

Dato : 28-01-04 16:28

> Columbia Games har i en begrænset periode åbnet for gratis download af
> HarnMaster reglerne (3. og nyeste udgave) som PDF fil. Se
> http://www.columbiagames.com/cgi-bin/query/cfg/zoom.cfg?product_id=4001

Det ser ud til at Columbia efterhånden er ved at have en endnu mere effektiv
skare Agenter end Steve Jackson Games' MIB's.

_Alle_ boards derude har fået den her besked i dag (og ikke noget galt i
det - jeg har selv leveret en af dem

--
The Wrathchild

Fra : Jeppe Møller

Dato : 28-01-04 19:38

> Columbia Games har i en begrænset periode åbnet for gratis download af
> HarnMaster reglerne (3. og nyeste udgave) som PDF fil. Se
> http://www.columbiagames.com/cgi-bin/query/cfg/zoom.cfg?product_id=4001

Sweet!
Tak for tippet!
/JeppeM