Revidering af Team OS/2 Danmarks medlemsli~
Fra : Elmo Jensen

Dato : 28-01-04 10:20

Hej Team OS/2 kolleger!

Jeg skrev den 26. august 2003 en email til alle som står på den nyeste
medlemsliste der findes fra listmanager. Desværre ser det ud til at
denne ikke er helt up-to-date. Derfor prøver jeg nu at "fange" så mange
af jer som muligt gennem gruppen her.

Min email, den 26. august, lød:

---(citat start)---

Hej OS/2 kollega.

Jeg skriver til dig fordi du står i Team OS/2's medlemsliste, og da jeg
er ved at overtage jobbet som webmaster på Team OS/2's hjemmeside, og
samtidig forsøger at danne mig et overblik over hvad der er af software
i Team OS/2 regi (software managers) på Sjælland efter Derly's alt for
tidlige død, så har jeg valgt at bruge denne metode med en lille email.

Jeg beder dig svare på skemaet og sende det retur som reply til mig.

Når jeg har helt overblik over situationen, vil jeg sende en email til
dem som har meldt tilbage, og fortælle hvad der helt nøjagtigt er af
software, hvor mange medlemmer vi er, hvor de er, osv. Det er den eneste
måde hvorpå vi kan opretholde troen på og entusiasmen for OS/2.

(signatur fjernet)

---oooOOO [ REVIDERING AF TEAM OS/2 MEDLEMSLISTE ] OOOooo---

Vil du fortsat være medlem af Team OS/2?
* Hvis nej - slet denne email og glem alt om Team OS/2. Husk dog,
at hvis du har noget originalt software, udleveret af Team OS/2,
at returnere dette til din Software Manager. Kan du ikke huske
hvem det er, kan du returnere det til mig, og jeg klarer resten.
Min adresse er: Elmo Jensen, Slagelsevej 2, 4270 Høng.
* Hvis ja, fortsæt til næste spørgsmål.

Dine personlige data.
* Dit navn? : ________________________________________
* Din adresse? : ________________________________________
* Postnr./Bynavn? : ________________________________________
* Telefonnummer? : _________________ træffetid: ___________
* Email? : ________________________________________

Bruger du OS/2 aktivt som OS?
[ ] Nej ikke mere.
[ ] Ja, og jeg bruger version: ______________________________________

Må andre Team OS/2 medlemmer få dine personlige data, så vi kan
hjælpe hinanden med tekniske spørgsmål og lignende?
* [ ] JA
* [ ] NEJ

Hvad har du af originalt IBM OS/2 software udleveret af Team OS/2?
* __________________________________________________________________

Hvad har du af kopier af IBM OS/2 software udleveret af Team OS/2?
* __________________________________________________________________

---oooOOO [ REVIDERING AF TEAM OS/2 MEDLEMSLISTE ] OOOooo---

---(citat slut)---

Dem som _har_ modtaget min email og _har_ svaret, behøver ikke gøre mere
lige nu. Dem som _ikke_ har modtaget min email eller _ikke_ har svaret
på den, og som fortsat er interesseret i at være med i Team OS/2
Danmark, må meget gerne svare nu, så vi kan få det op at køre igen.

Der kan svares her - husk at rette email adressen til den rigtige (se
nederst), da jeg bruger .invalid som domæne a.h.t. spam - eller der kan
svares fra teamos2.dk hjemmesiden, hvor der er oprette et skema, til det
samme, nederst på forsiden!

Mange OS/2-hilsener, Elmo Jensen.
Medlem af TeamOS/2 og Webmaster for teamos2.dk

Email: webmaster[snabela]teamos2[dot]dk