Nyt design af TeamOS/2, Danmark, hjemmesid~
Fra : Elmo Jensen

Dato : 21-01-04 01:37

Hej OS/2-brugere (og andre interesserede).

Så er det foreløbige resultat af redesignet af den danske TeamOS/2 side
færdigt. Der vil blive "hældt" mere på hen ad vejen! Er der nogen
deciderede fejl - stavefejl såvel som andre fejl, så bare spyt ud

Desværre har jeg ikke fået særlig megen response på min email omkring
medlemslisten, hvor jeg tilskrev alle stående på listen. Jeg overvejer
p.t. derfor hvad jeg skal gøre ved det. Nogen forslag? F.eks. starte op
på ny med dem der har reageret, og så lave det landsdækkende uden
regioner osv.- ihvertfald i første omgang? Jeg synes ihvertfald det er
synd og skam at lukke TeamOS/2 helt ned, for jeg tror stadig at det kan
være med til at holde liv i OS/2.

Filområdet vil komme til at indeholde goodies af forskellige slags. Alle
dog enten Freeware, PublicDomaine eller Shareware.

Alle er velkommen til at skrive nyheder i "Nyheder" og er der forslag
til artikler under "Hardware" eller "Software", så bare kom igang med
skribleriet Alle skribenter får selvfølgelig deres navn på
artiklen/artiklerne!

Er der nogen fotointeresserede iblandt os, så er disse velkommen til at
bruge "Foto" området til at publisere deres værker i. Jeg forbeholder
mig dog ret til at fjerne billeder som kan virke anstødende på børn og
svage sjæle eller overtræder dansk lovgivning.

Mange OS/2-hilsener, Elmo Jensen.
Medlem af TeamOS/2 og Webmaster for teamos2.dk

Fra : Knud

Dato : 21-01-04 08:19

Elmo Jensen wrote:
> [...]
> regioner osv.- ihvertfald i første omgang? Jeg synes ihvertfald det er
> synd og skam at lukke TeamOS/2 helt ned, for jeg tror stadig at det kan

Nu ved jeg ikke om jeg skal regne mig som medlem eller ej, jeg meldte
mig til for et par måneder siden uden nogen form for response, det
skyldes muligvis ombygningen.

Mit ønske er stadigvæk at der er et sted hvor man kan se/opnå kontakt
med "ligestillede" i ens geografiske område, dette udelukker
selvfølgelig ikke interessen for se hele landet.

Mvh.

Knud Ch.

Fra : Elmo Jensen

Dato : 21-01-04 08:35

Knud wrote:

> Nu ved jeg ikke om jeg skal regne mig som medlem eller ej, jeg meldte
> mig til for et par måneder siden uden nogen form for response, det
> skyldes muligvis ombygningen.

Selvfølgelig skal du regne dig som medlem. Hvis du ikke selv har meldt
dig ud på noget tidspunkt, så er du jo stadig medlem

M.h.t. den manglende response, så ville jeg ikke sende noget ud før jeg
var sikker på der ikke kom flere svar retur, og jeg satte som deadline
starten af 2004.

Derfor reagerer jeg nu med den nye side og omtale af listen. I løbet af
denne uge vil alle der svarede på min mail få svar om hvad der er sket
og hvad vi eventuelt kan gøre ved det. Mere om det når du modtager
emailen

> Mit ønske er stadigvæk at der er et sted hvor man kan se/opnå kontakt
> med "ligestillede" i ens geografiske område, dette udelukker
> selvfølgelig ikke interessen for se hele landet.

Det er da fuldt forståeligt, og sikkert også i nogle tilfælde muligt,
men desværre er vi tilsyneladende ikke så mange mere som for blot et par
år siden, og det indsnævrer jo medlemskredsen noget rent geografisk.

Derfor var mit forslag at vi lavede TeamOS/2 om til kun at være
landsdækkende uden regioner, og så kan man jo selv lave nogle
arbejdsgrupper inden for områder der passer en geografisk!

Det er jo næsten lidt som Fidonet

Fra : steen

Dato : 27-01-04 22:00

On Wed, 21 Jan 2004 00:36:40 UTC, Elmo Jensen <elmo@domain.invalid>
wrote:

Hej Elmo,

> på ny med dem der har reageret, og så lave det landsdækkende uden
> regioner osv.- ihvertfald i første omgang?

Landsdækkende. Vi kan jo altid søge på hindanden med postnummer, hvis
man søger en lokal.

> synd og skam at lukke TeamOS/2 helt ned, for jeg tror stadig at det kan
> være med til at holde liv i OS/2.

Der er lidt nostalgi i det, 'alt' hvad vi mangler af input, hjælp, SW
osv osv - får vi vel alle 'ude i verden'. OS2VOICE, NETLABS,
OPENSOURCE, INNOTEK etc..?? Tilgengæld kan det være gavnligt i
tilfælde af man skal bruge noget akut support.!!

Hygge
--
steen
---

Fra : Elmo Jensen

Dato : 28-01-04 08:44

Hej Steen!

Steen wrote:

> Landsdækkende. Vi kan jo altid søge på hindanden med postnummer, hvis
> man søger en lokal.

Det var også den tanke jeg fik, og som ligger til grund for min
foreløbige konklusion.

> [...]
> OPENSOURCE, INNOTEK etc..?? Tilgengæld kan det være gavnligt i
> tilfælde af man skal bruge noget akut support.!!

Nostalgi ja Det kan jo næsten ikke bortforklares. Man _skal_ være
nørd for at "gide" OS/2. Det er dog ikke så slemt i dag med eksempelvis
"Warp4 Server for e-Business (WSfE)", som jo har medvirket til at
hardware genkendelse m.m. går væsentlig nemmere end med den første
Warp4. Og så det at den (WSfE) fås på danks gør det jo endnu mere
spiseligt

Jeg har i forbindelse med redigeringen af den nye teamos2.dk side pløjet
nettet igennem for resourcer om OS/2, og der er faktisk stadig mange
gode sites, både informative, konstruktive og med masser af software.

Så helt tosset er det såmænd ikke.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen
--
(Ret venligst selv til @ og . inden kontakt!)
Email....: webmaster[snabela]teamos2[dot]dk

Fra : Allan

Dato : 28-01-04 01:21

> [...]

> medlemslisten, hvor jeg tilskrev alle stående på listen. Jeg overvejer
> p.t. derfor hvad jeg skal gøre ved det. Nogen forslag?

Jeg errindrer ikke at have fået nogen email fra dig.
Jeg ved ikke, om jeg evt står med en forældet email
adresse - synes dog ikke, at jeg har nedlagt nogen.

Kan du hitte mig på navnet ?

Allan Holm.

--
It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Elmo Jensen

Dato : 28-01-04 08:36

Allan wrote:

> Jeg errindrer ikke at have fået nogen email fra dig.
> Jeg ved ikke, om jeg evt står med en forældet email
> adresse - synes dog ikke, at jeg har nedlagt nogen.
>
> Kan du hitte mig på navnet ?

Den seneste medlemsliste der eksisterer, hos listmanager Eric
Johannesen, er fra oktober 2000, og den figurerer du ikke på.

Så der er noget der halter. Jeg må hellere sende mailen her i gruppen,
så alle kan se den, og så lave et skema på hjemmesiden, som alle
interesserede kan benytte.

Med venlig hilsen
Elmo Jensen

Fra : Allan

Dato : 29-01-04 13:05

On Wed, 28 Jan 2004 07:36:28 UTC, Elmo Jensen <elmo@domain.invalid> wrote:

> Den seneste medlemsliste der eksisterer, hos listmanager Eric
> Johannesen, er fra oktober 2000, og den figurerer du ikke på.

Det lyder lidt spøjst, for nu da jeg har checket sagen, blev jeg indmeldt
i 1999 hos selv samme person.

> Så der er noget der halter.

Det kan jeg kun give dig ret i.

--