AutoCad 2000/Windows XP
Fra : Lars Johansen

Dato : 20-01-04 23:53

Er der nogen der har en god ide.? Jeg kan ikke få 2000 til at køre med XP,
og jeg har ikke intentioner om at opgradere. Det bruger jeg AutoCad for lidt
til.

MVH
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 10:00

On Tue, 20 Jan 2004 23:52:47 +0100, "Lars Johansen"
<LJTEK@post5.tele.dk> wrote:

>Er der nogen der har en god ide.? Jeg kan ikke få 2000 til at køre med XP,
>og jeg har ikke intentioner om at opgradere. Det bruger jeg AutoCad for lidt
>til.

Et gæt: Prøv at gå ind på autodesks website og se om der ikke findes
en opdatering så den kan køre under XP.

Fra : P.C.

Dato : 21-01-04 12:29

Hi

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

XP,

> Et gæt: Prøv at gå ind på autodesks website og se om der ikke findes
> en opdatering så den kan køre under XP.

Eller instaler Win 2000.

P.C.
http://www.designcommunity.com/scrapbook/2992.html

Fra : .Kody

Dato : 21-01-04 14:22

"Lars Johansen" <LJTEK@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg har ikke intentioner om at opgradere. Det bruger jeg AutoCad for

Hejsa

Du kan downloade et fix på www.autodesk.com :

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/item?siteID=123112&id=2864987&linkID=2475323

..Kody

Fra : Allan Mogensen

Dato : 21-01-04 14:31

> [...]
>
> MVH
> Lars
> Prøv at højreklikke på ikonet og vælg egenskaber.

Vælg så det sidste faneblad Kompabilitet.

Vælg "Kør dette program i kompabilitetstilstand for: Windows NT4 (Service
Pack 5) og klik Anvend

Det funkede ihvertfald på AutoCad/Genius for mig i sin tid.

Pøj pøj med det

Mvh

Allan