Hvilket niv. matematik på 10. kl udv.?
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-04 09:05

Hvilket niveau matematik har man når man har været i 10. klasse med
matematik på udvidet niveau?

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 19-01-04 09:24

"peet_dk" skrev 19.01.2004 9:04:

> Hvilket niveau matematik har man når man har været i 10. klasse med
> matematik på udvidet niveau?

Jeg ved ikke om niveauet har noget navn, men det er under C-niveau (måske
hedder det D eller E).

/kristian

Fra : ml

Dato : 19-01-04 09:32

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> wrote in message
> Hvilket niveau matematik har man når man har været i 10. klasse med
> matematik på udvidet niveau?

Matematik E
http://www.netskole.dk/faellesmapper/netskolesider/Almene_fag/matematik_e.ht

D, E og F findes også f.eks. på erhversskolerne. Matematik C er det laveste
gymnasiale niveau.

Men du kan sagtens gå fra E til C. Mat C er meget grundlæggende og jeg har
ikke talt med så mange, der finder det svært. Det er først på Mat B at folk
for alvor begynder at falde fra. Så bare gå i krig.
--
ml

Fra : ml

Dato : 19-01-04 09:36