huslån ?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 18-01-04 20:03

hej ng.

Min kæreste og jeg skal til at købe hus og skal derfor i banken og låne
ca. 1.2 mio. Men hvad kan bedst betale sig i vores situation?

Min kæreste er social og sundhedshjælper og har ca. 20.000 kr. om mdr.
før skat. Jeg selv er under uddannelse og får ca. 11.000 kr før skat i
lærlingeløn, og stiger løbende en lille smule de næste 3 år. Jeg er
færdig som datafagteknikker i 4 mdr. 2007 og vil herefter begynde at
tjene lidt mere ca. 25.000 om måneden vil jeg tro.

Hvilket lån skal vi tage, og er der andre gode råd vi kan nyde godt af.

Håber i kan hjælpe.
--
Mvh.
Kasper Nordal Lund

Fra : Jacob Riis

Dato : 18-01-04 21:25

"Kasper Nordal Lund" <kasper@lund.dk> skrev i en meddelelse >
> Min kæreste og jeg skal til at købe hus...

[snip]

> Håber i kan hjælpe.
> --
> Mvh.
> Kasper Nordal Lund

Prøv dk.penge i stedet.

--
Jacob

Fra : Chr. L.

Dato : 18-01-04 22:50

"Kasper Nordal Lund" <kasper@lund.dk> wrote in message
> [...]
> færdig som datafagteknikker i 4 mdr. 2007 og vil herefter begynde at
> tjene lidt mere ca. 25.000 om måneden vil jeg tro.

Kan i låne til dette?, check her
http://www.rd.dk/Hvadharduraadtilprivat

Chr.

Fra : sune vuorela

Dato : 18-01-04 23:10

En der kalder sig "Chr. L." <chrisl@ASKFORDOMAIN.dk> skrev:

>Kan i l? til dette?, check her
>http://www.rd.dk/Hvadharduraadtilprivat

Hvis jeg taster ind: årsløn (studerende) 100000 og formue 50.000 - så
har jeg råd til et hus på 25.000.

Gad vide hvad en gennemsnitsfamilies leveomkostninger er?

--
Sune

Fra : Rasmus

Dato : 19-01-04 15:21

"sune vuorela" <nospam@vuorela.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg taster ind: årsløn (studerende) 100000 og formue 50.000 - så
> har jeg råd til et hus på 25.000.
>
> Gad vide hvad en gennemsnitsfamilies leveomkostninger er?

Danmarks Statistik har nogle tal ......
men hvad en familie bruger af penge er MEGET forskelligt - skal damen have en ny kjole -
hvergang hun går forbi en tøjbutik
eller ser sin bedste veninde - vil give SKILSMISSE på sigt - det ved jeg selv