Fra niveau C til D i matematik og engelsk?
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-04 11:31

Fra niveau C til D i matematik og engelsk? Er det "svært" hvis man har
det "ok" med niv. D? (er det et stort skridt)

Også et tillægs spørgsmål: Andre steder rundt omkring i landet hvor
man kan tage sådanne kurser end VUC? Helst noget jeg kan klare mellem
marts<->august

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 14-01-04 16:10

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-04 07:46

On Wed, 14 Jan 2004 15:09:31 +0000 (UTC), nospam@direkte.org (Chr.
Bohr-Halling) wrote:

>Du mener nok fra D til C-niveau. C-niveau er højere end D.

Ja.. Det gik vist lidt for hurtigt.

>Kort svar: Nej, det er ikke noget, man i dette tilfælde bør frygte.

Lyder godt!

>Hvis det er påregnet en bestemt uddannelse, så tilbyder disse nogle gange selv
>at afholde sådanne kurser. Jeg ved, at DTU fx har en pakke med relevante fag på
>1 år.
>
>I København er der også et par hf-centre, du måske kunne prøve.

>Det bliver svær, tror jeg umiddelbart, på et VUC. Normalt, hvad jeg ved,
>starter der forløb aug. og jan. på 1 eller ½ år.

Tænkte jeg nok :/ Det fordi det er et "krav" at man skal have mat. på
niv. C og det bedste ville være hvis jeg kunne få eksamen før jeg
starter på skolen. Og dermed ikke skal ind under "måske" gruppen.

Iøvrigt: Hvad er jeres erfaringer med http://www.netskole.dk/ ? Der
kan man jo også tage matematik.