Læse -skrive tilftp server
Fra : John Smidt

Dato : 10-01-04 21:04

Jeg har sat en ftp server op til eb lille virksomhed ( Der tilsluttet 9
computer fra 4 kontorer rundt i landet. Når man henter en fil ( Microsoft
Access) finder er varer , skriver solgt og gemmer fil igen , virker det ikke
, nå r jeg eller en af de øvrige computere henter filen igen er varen ikke
markeret som solg - har nogle løsningen på det ????

--
John S

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 11-01-04 16:11

Det kan være fordi at andre henter filen samtidig, og det er jo så derfor
kun den sidste gemte version der bliver registreret..

Men hvorfor ikke lave en webside, med søgemuligheder osv.

Det ville også være meget nemmere for medarbejderne, at de bare logger ind
og skriver solgt på den vare, end at skulle hente filen, rette i den, og
uploade den igen..

Såfremt det var noget med denne løsning er det noget jeg sagtens kan lave
for jer..

du kan ringe til mig på 40819955, hvis du ønsker at høre mere..
--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-01-04 18:30

John Smidt wrote:
> [...]
> , nå r jeg eller en af de øvrige computere henter filen igen er varen ikke
> markeret som solg - har nogle løsningen på det ????

Det er nok pga. netkortet ... det er jo en hardwaregruppe det her,
så jeg går ud fra du har udelukket software-problemer.

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...