Senaier
Fra : Lars Würtz

Dato : 10-01-04 14:32

Er der en side hvor man kan downloade nogle senarier til AD&D 2dn edition?

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 10-01-04 15:27

Prøv google. AD&D 2. edition scenarier er lidt specielt, men der må være
nogen der har lagt noget ud på nettet et eller andet sted i verden.

Hilsen Mads

Fra : Clemmensen

Dato : 07-02-04 08:11

"Lars Würtz" <wurtz@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en side hvor man kan downloade nogle senarier til AD&D 2dn
edition?

> Her:

http://www.rpgarchive.com/

God fornøjelse..

Fra : Lars Würtz

Dato : 17-03-04 12:04

Hej og Tak. En rigtig fed side. Den skal jeg nok få brugt så rigeligt :) Har
du selv prøvet nogen af senarierne?

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 17-03-04 14:36

"Lars Würtz" <wurtz@privat.dk> writes:

Subject: Re: Senaier
^^^^^^^
> Har du selv prøvet nogen af senarierne?
^^^^^^^^^^

^^^^^^^^

Jeg troede først det var slåfejl, og lod det være, men da du fremturer
bliver jeg nødt til at korrigere: Det hedder "scenarier", fra engelsk
"scenario", beslægtet med "scene".

   Torben

Fra : Claus Olesen

Dato : 27-02-04 05:24

Lars Würtz wrote:

> Er der en side hvor man kan downloade nogle senarier til AD&D 2dn edition?

Du kan downloade en masse gamle AD&D ting fra Wizards' hjemmeside, her
er linket til deres download sektion:

http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/downloads

Mvh
C.Olesen
--
Midnight PbP campaign: http://goatee.frac.dk/forum/index.php

Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Fra : Lars Würtz

Dato : 17-03-04 12:02

Tak skal du have Claus, det var lige præsis sådan en side jeg ledte efter!