Prøver igen
Fra : Ken

Dato : 09-01-04 16:47

JEg kan finde nedenstående koder, men den sidste syens ikke at kunne findes
nogen steder, er der virkelig ingen der kender denne kode?

Vidrestil ALT: *21*nummer#
RESET vidrestiling #21#
Hvad er koden så for 'vidrestilling ved mgl/ingen svar': *??*nummer#

mvh

Ken

Fra : Kent Glerup

Dato : 09-01-04 16:56

"Ken" <hej@der.du> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vidrestil ALT: *21*nummer#
> RESET vidrestiling #21#
> Hvad er koden så for 'vidrestilling ved mgl/ingen svar': *??*nummer#

Hvis det er i forbindelse med en NTab-boks, er manualen her:

http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/samlede_loesninger/isdn/pdf/2153_ISDN_Brugervejledning_t.pdf

MVH
Kent Glerup

Fra : Ken