Nogle tanker om det at have ferie...
Fra : Louise

Dato : 12-04-01 11:55

Hej i gruppen

Jeg er en pige, som sidder og kigger ud af mit vindue, mens jeg tænker på
hvor meget jeg hader at holde ferie.
Jeg har ellers et "okay-liv" ( vil jeg betegne det pt..er ved at gøre det
bedre :0), men jeg savner virkelig det jeg havde før...at have nogen man
bare kunne gå hen til, når man ville snakke.
Kæresten er vildt optaget af noget ( har ikke lyst til at smide hele mit
privatliv ud her, så lad os kalde det "noget" ), men jeg ved at hvis han
havde tid ville han være her hos mig.....

Jeg får det skidt når jeg i sådanne nogle lange perioder ( en uge er lang
tid ) ikke har ret meget andet at lave end at få ryddet op, træne osv...alle
små dagligdags ting.

Er lidt trist...nok derfor jeg skriver her i gruppen, da jeg uden tvivl tror
at der nogen som kender til det.

Og det gør mig egentlig lidt sur at jeg får det sådan, da jeg ellers har det
godt nok...men det her med ikke at have nogen at snakke med...eller gå over
til gør altså ondt - og jeg forsøger også at lære nye mennesker at kende via
studiet og fritiden, men det virker ofte som om at folk har nok i sig selv,
når først de rer kommet en kæreste ind i billedet.......

Nu fik jeg lidt luft.....håber det er okay....

Fra : JSMadsen

Dato : 13-04-01 01:31

Louise skrev i meddelelsen <3ad588ff$1@server.kollegie6400.dk>...
>Jeg er en pige, som sidder og kigger ud af mit vindue, mens jeg tænker på
>hvor meget jeg hader at holde ferie.

Jeg har det ligesom dig, når jeg har/skal vælge ferie vil jeg helst have noget aktivt at lave.
Så hvis jeg ikke får planer igang eller ligende, så "frygter" jeg på en måde og skulle
til at holde ferie, fordi de dage/uger nok ville gå som til hverdage og blive lidt små kedeligt/trivielt.
Til hverdag har jeg et arbejde at passe og så samværet der (det der nu er...).
Jeg har ferie nu og i næste uge.

> [...]
>små dagligdags ting.
>
>Er lidt trist...nok derfor jeg skriver her i gruppen, da jeg uden tvivl tror

Tro mig, du er skam ikke den eneste!

>Nu fik jeg lidt luft.....håber det er okay....

Fin fin med mig, kunne nok selv have fundet på at skrive et ligende indlæg

Håber vi får en god lille tråd ud af det her...

Mvh.
Jonas - som er single.

Fra : Anne

Dato : 14-04-01 08:45

Hej Louise!
Det var faktisk herligt at læse, at der er andre end mig, der synes, at
ferier alene kan blive lidt triste og kedelige. Specielt, hvis ens familie,
venner og kæreste er optaget af andet og man ikke lige er en del af det. Men
hvis jeg må komme med mine erfaringer, så gør det at sidde på nettet flere
timer i træk mig faktisk mere mismodig end at læse en bog, være i haven,
tage en tur indtil byen etc. Nettet får mig virkelig til at føle mig
ensom... Andre der har oplevet netop det?
Altså jeg er ikke netnarkoman, jeg sidder her vel en ½ time om dagen, men de
dage, hvor jeg ikke har andet at lave kan det da blive til lidt flere timer
end godt er...
Men Louise, jeg håber, at du trods alt nyder at solen skinner, selv om
vejret er røvekoldt!!!
- Anne

Fra : Rune Aardal Hansen

Dato : 30-04-01 18:32

Hej Louise

Vi er alle frie fugle..... husk det...

Fangede lige at du var ved at gøre dit"okay-liv" bedre...... Dejligt at
høre, for det betyder at du tænker over det.

Jeg ønsker dig alt mulig lykke fremover...

Blue Skies
Rune