OpenOffice
Fra : John Faurholt

Dato : 06-01-04 15:29

Hejsa Alle

Jeg vil gerne prøve at installere OpenOffice 1.1, desværre går det ikke så godt
med at installere InnoTek Font Engine for OS/2 Version 2.10 Preview 2, jeg får
en ERROR: invalid invocation! meddelelse når jeg kører install.cmd.
Er her nogen der har viden om dette problem ??

Med venlig hilsen
John Faurholt

Fra : Gunnar Engell

Dato : 06-01-04 18:34

John Faurholt wrote:

> [...]
>en ERROR: invalid invocation! meddelelse når jeg kører install.cmd.
>Er her nogen der har viden om dette problem ??

Hej
Jeg har netop installeret OO , og jeg havde det samme problem ved font--
install.
Ved at læse readme fandt jeg ud af at install.cmd kræver en switch,
enten /install eller /uninstall ( også /CID).
prøv /install-switchen
Venig hilsen Gunnar Engell

Fra : John Faurholt

Dato : 07-01-04 15:12

On Tue, 6 Jan 2004 17:33:52 UTC, Gunnar Engell <gengell@post2.tele.dk> wrote:

> prøv /install-switchen
> Venig hilsen Gunnar Engell

Tak! Det hjalp. Der var dog stadig et problem med manglende innowin.dll som jeg
kopierede til installations bib. Derefter kunne programmet ikke starte fordi der
var et mellemrum i stien som var erstattet med %20,
Nå men nu kører det, selvom det er en tung sag efter min smag.

John Faurholt

Fra : steen

Dato : 08-01-04 11:42

On Wed, 7 Jan 2004 14:12:21 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk>
wrote:

> Nå men nu kører det, selvom det er en tung sag efter min smag.

Langsom til at starte ja. Men ellers håndterer den tilsyneladende MS
løjerligheder OK - det er jo ligesom det vi mange gange mangler.

Samme fil som XLW, hhv 123, hhv SXC fylder respective 42KB - 700KB -
17KB - det er da meget sjovt syntes jeg.

Har bla.a haft lock-ups ved brug af klippebordet og store datamængder
(DBF/SXC)

Konvertering fra XLW --> SXC mistede arknavnene, så de skulle lige
rettes op, formlerne ligeså.

Jeg savner en 'Approach' i OO, men det kan være jeg bliver tilfreds
med regnearks delen til dette. Organizer bruger jeg ikke mere - den
kører jeg online i stedet, så den savner jeg heller ikke.

Og forresten - font pakken pyntede nu gevaldigt på Mozilla. ;)

Som beta program syntes jeg det ser rigtigt lovende ud, og er da også
en suite jeg har ventet på længe. Lotus er OK, men koster en krig at
opdatere.

Hygge
--
steen
---

Fra : John Faurholt

Dato : 08-01-04 14:38

On Thu, 8 Jan 2004 10:41:53 UTC, "steen" <bondos@_PIST_paradis.dk> wrote:

> kører jeg online i stedet, så den savner jeg heller ikke.

Hvor gør du det ??

Fra : steen

Dato : 09-01-04 11:18

On Thu, 8 Jan 2004 13:38:25 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk>
wrote:

Hej John,

> Hvor gør du det ??

http://www.calendars.net/ - og det kan f.eks se sådan ud:
http://my.calendars.net/bondo

Faktisk ret smart. Du kan installere en 'server' på din (win)PC hvor
du kan oprette alt det du vil, og så blot uploade data - også den
anden vej selvfølgelig. Du kan såmænd også uden den 'smarte' server,
da data ligger pretty much straight forward i en text fil.

Med mine løjerlige arb. tider var det altid et problem for andre at
finde ud af hvornår vi havde tid - nu kigger folk blot først på
kalenderen.

Eneste glitch er at serveren ind imellem kræver kraftig brug af
refresh, for at svare.

Hygge
--
steen
---

Fra : John Faurholt

Dato : 09-01-04 16:56

On Fri, 9 Jan 2004 10:18:22 UTC, "steen" <bondos@_PIST_paradis.dk> wrote:

> [...]
> anden vej selvfølgelig. Du kan såmænd også uden den 'smarte' server,
> da data ligger pretty much straight forward i en text fil.

Det ser jo smart ud, jeg er bare så bekymret for de forskellige web muligheder,
som så pludselig forsvinder og alle de ting man troede man havde dermed
forsvinder. Havde engang en tlf.bog på danmark.com, uden varsel blev det til
eniro.dk, og mine numre var pist væk
John Faurholt

Fra : steen

Dato : 10-01-04 01:19

On Fri, 9 Jan 2004 15:55:51 UTC, "John Faurholt" <john@jfmoulding.dk>
wrote:

> Det ser jo smart ud, jeg er bare så bekymret for de forskellige web muligheder,
> som så pludselig forsvinder og alle de ting man troede man havde dermed
> forsvinder.

Data ligger som sagt i en simpel text fil, så er det vigtigt er det da
nok en ide at hente den ned engang imellem.

> Havde engang en tlf.bog på danmark.com, uden varsel blev det til
> eniro.dk, og mine numre var pist væk

ævæv!
--
steen
---

Fra : steen

Dato : 09-01-04 11:18

wrote:

> Samme fil som XLW, hhv 123, hhv SXC fylder respective 42KB - 700KB -
> 17KB - det er da meget sjovt syntes jeg.

Skyldes jo nok at OO gemmer som XML, der derefter bliver JAR pakket.

> Har bla.a haft lock-ups ved brug af klippebordet og store datamængder
> (DBF/SXC)

Klippebords brug er den fandeme ikke glad for her (fp15)

> Jeg savner en 'Approach' i OO, men det kan være jeg bliver tilfreds
> med regnearks delen til dette.

Så i noget doc at man kan importere data til en form, det må jeg lege
lidt med.

Hygge
--
steen