Trådlløs ISDN telefon hvor ?
Fra : Andre

Dato : 02-01-04 18:52

Hvor kan man købe (billige) trådløse ISDN telefoner ?? Har søgt rundt på
nettet, men kan ikke rigtigt finde noget, og jeg syntes TDCs er for dyre. De
må da kunne findes billigere, specielt nu da ADSL gør at mange skifter fra
ISDN igen ???

Fra : Jean

Dato : 02-01-04 19:12

Andre skrev:
> De må da kunne findes billigere, specielt nu da ADSL gør at mange skifter
fra
> ISDN igen ???

ISDN har jo som sådan ikke noget med internet at gøre. Det betyder bare at
man har 2 telefon-linier. Alle dem jeg kender, der har ISDN (som vi selv
har) har det stadigvæk, da de stadigvæk har brug for 2 telefonlinier, selvom
de har skiftet til ADSL.

Mvh Jean

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-01-04 23:15

Hej

"Andre" <andre21@ofir.dk> wrote:

> [...]
>må da kunne findes billigere, specielt nu da ADSL gør at mange skifter fra

Typisk er telefonerne, altså selve håndsættet det samme der bruges til
både ISDN og PSTN, det er blot baseenheden der er anderledes.

En ISDN base køber du nok billigst i Tyskland, ((dog kan man ind imellem
finde dem på tilbud til rimelige penge herhjemme)) Prøv at søge på
www.gunstiger.de eller www.pricerunner.dk

Siemens kan anbefales!

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Jørn

Dato : 04-01-04 19:16

Hej
Jeg har 3 Stk. ISND Telefoner Inc. 2 væg lader, 1 bordlader og 1 base til
salg
Mærke Bang & Olufsen 1 Stk. BeoCom 6000 Blå
Mærke Bang & Olufsen 2 Stk. BeoCom 6000 Rød
Mærke Bang & Olufsen 1 Stk. Beocom 6000 ISND
Sælges KUN SAMLET
de to røde og base er købt d. 14-06-2001
den blå er købt d. 11-07-2001
Ny pris 7493,00
sælges for 3493,00 eller kom et bud
Hilsen Jørn.
joern@niveroed.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-01-04 20:15

In article <bt9l8s$221d$1@news.cybercity.dk>, joern@niveroed.dk says...
> Jeg har 3 Stk. ISND Telefoner Inc. 2 væg lader, 1 bordlader og 1 base til
> salg

Til lykke. Prøv så at bruge en markedsgruppe næste gang.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen