Mass combat d20
Fra : Beowulf

Dato : 01-01-04 15:24

Finder der nogle regler ang. mass combat
f.eks 200 1 lvl goblins vs. 200 elves
?????????????????????????????

Fra : The Wrathchild

Dato : 01-01-04 16:55

Cry Havoc kan fås gennem www.montecook.com.

Jeg synes at huske i hvert fald et system mere, men jeg kan ikke lige
finde/huske det.

--
Wrath
-------------------

Fra : Michael Christensen

Dato : 02-01-04 02:17

Der kommer vist en officiel D&D bog til mass combat, kan ikke huske
hvornår...

Fra : John Smith

Dato : 06-01-04 06:19

Der kommer vist en officiel D&D bog til mass combat, kan ikke huske
> hvornår...
Tror du ikke at det er denne her Miniatures Handbook, den så jeg på
goblingate.dk på deres hovedside. Den dækker også mass combat.