Salg af Dragonlance bøger
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 27-12-03 13:17

Findes der er sted få nettet hvor folk samles for at købe/sælge brugte bøger
? Jeg tænker specifikt på Dragonlance bøger.
Jeg har prøvet på QXL og Den Blå Avis uden synderlig stort held.

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 27-12-03 13:35

"Rasmus Christiansen" <rasmusc@vjk.dk> writes:

> Findes der er sted få nettet hvor folk samles for at købe/sælge brugte bøger
> ? Jeg tænker specifikt på Dragonlance bøger.

Nu du spørger i en nyhedsgruppe ... prøv dk.marked.privat.blad+bog
(Ikke at jeg kender den, men jeg ved den er der :)
/L

Fra : The Wrathchild

Dato : 27-12-03 14:38

Et sted at se efter - hvis det må være på engelsk - er den engelske version
af ebay: www.ebay.co.uk (27 hits - blandet af skønlitteratur og
rpg-moduler). Hvis du køber noget derfra bliver portoen i hvert fald ikke
drabelig.

Ellers er der TONSVIS (ca. 550 hits - og dem fra .co.uk optræder i øvrigt
også der) på det amerikanske eBay: www.ebay.com - og selvom portoen derfra
selvfølgelig kan være dyrere så synes jeg personligt ikke det er så slemt

Hvis det skal være dem på dansk ... så tror jeg den nævnte nyhedsgruppe er
dit bedste bud.

--
The Wrathchild
---------------------------

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 28-12-03 22:01

"The Wrathchild" <wrathchild@hippiespammer.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> [...]
> selvfølgelig kan være dyrere så synes jeg personligt ikke det er så slemt

Man skal passe på med at købe fra USA. Har selv to gange fået pålagt moms
(eller told) plus gebyr, og så er det lige pludselig ikke så interessant.
Hendigvis var der i begge mine tilfælde tale om bøger som jeg bare skulle
have, koste hvad det ville, men det var sgu' ærgeligt alligevel.

Lars

Fra : The Wrathchild

Dato : 28-12-03 23:12

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hendigvis var der i begge mine tilfælde tale om bøger som jeg bare skulle
> have, koste hvad det ville, men det var sgu' ærgeligt alligevel.

Det er rigtigt, men det virker som om at det er absolut mest sandsynligt
hvis du køber fra et firma. Personligt er jeg ikke blevet fortoldet ved køb
fra privatpersoner

--
The Wrathchild

Fra : Mads Jakobsen