Cell Com Systemet
Fra : Jan Hansen

Dato : 22-12-03 22:29

Er der nogen der har erfaring med Cell Com Systemet fra
http://www.cellcom.dk/dansk.asp

Da vil jeg gerne hører om det da det er temligt dyrt men måske kan hjælpe på
min datters astma??

MVH Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-03 01:52

Jan Hansen wrote:

> Er der nogen der har erfaring med Cell Com Systemet fra
> http://www.cellcom.dk/dansk.asp
>
> Da vil jeg gerne hører om det da det er temligt dyrt men måske kan hjælpe på
> min datters astma??

Helbredelsesmetoder, der påstås at kunne helbrede stort set alle
dårligdomme, er normalt fup. I dette tilfælde kan man læse, at apparatet
hjælper på brok, dårligt syn, rynker, hoste, diabetes, kræft og meget,
meget mere. Til gengæld er der ikke meget kød på forklaringerne om,
hvordan vidunderapparatet virker.

Normalt skal man være varsom med at drage forhastede konklusioner, men
jeg mener, at påstandene om Cell Comm er så horrible, at der ikke engang
kan være tale om uvidenhed/godtroenhed fra sælgers side. Det er
simpelthen fup og fidus. Spar dine 3.500 kroner.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : arc@na

Dato : 23-12-03 02:04

"Jan Hansen" <jansten@get2net.dk> wrote in

> Da vil jeg gerne hører om det da det er temligt dyrt men måske kan
> hjælpe på min datters astma??

Du har forhåbentlig været hos lægen, ikke?

arc@na