Hvidløgspasta !!!
Fra : Doris

Dato : 16-12-03 15:00

Jeg har købt hvidløgspasta på bøtte med 12 kg. i til mine heste, men har
mistet adressen og telf. nr. iil forhandleren. Er der nogen her der kender
en sådan, jeg gav kun 350 kr. incl. porto, så det var jo billigt.
Julehilsen Doris.

Fra : arc@na

Dato : 17-12-03 00:22

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> har mistet adressen og telf. nr. iil forhandleren. Er der nogen her
> der kender en sådan, jeg gav kun 350 kr. incl. porto, så det var jo

Det er endnu bedre selv at dyrke sine hvidløg. Du har vel adgang til noget
jord, og det er bare at proppe feddene i jorden, så bliver de til løg?

arc@na

Fra : Doris

Dato : 17-12-03 10:59

Skal det så foregå om foråret ? Det var også fordi, at det med pastaen var
nemmere, end at stå og presse til 4 heste ;)

Fra : arc@na

Dato : 17-12-03 19:43

> Skal det så foregå om foråret ?

Ja, det ville nok være en god idé.

> Det var også fordi, at det med pastaen
> var nemmere, end at stå og presse til 4 heste ;)

Du kan da bare blande feddene direkte i foderet - eller bliver det for
stærkt i smagen?

arc@na

Fra : Doris

Dato : 19-12-03 01:07