Glucosamin
Fra : Fessor

Dato : 09-12-03 15:11

Jeg har lidt slidgigt i knæ , og har taget Ipren og Panodil 3 gange om
dagen.
For 2 måneder siden begyndte jeg at tage Glucosamin.
Når jeg tager Glucosamin , kan jeg nøjes med at tage Ipren og Panodil 1 gang
om dagen.
Der gik en månedstid før Glucosamin begyndte at virke.
I Matas koster en måneds forbrug kr 119 , men via internettet har jeg købt
mit i England
til under den halve pris , og det er " Pharma Quality ". men ikke godkendt
af sundhedsmyndighederne
her i landet , hvilket jeg regner for en formalitet , når det er " Pharma
Quality ".
Er der andre her i gruppen der har erfaringer med Glucosamin.

Fessor

Fra : oz9tm

Dato : 02-02-04 13:27

Hej

Begyndte for 1 år siden at tage glusamin, efter der var konstateret slidgigt
i mine knæ. Efter een måned var smertene væk, og jeg kan arbejde helt
normalt uden nogen smerter.
Pr. dags dato importerer jeg en del piller fra Engand til venner og bekendte
som har de samme positive oplevelser af pillerne.
Vi få dem for 43 Kr. for 120 piller, de rækker så i 4 måneder, der er 750
milligram i hver pille.

Hilsen Ole

Fra : NynneHansen

Dato : 07-04-04 13:02

<snip>
> [...]
> som har de samme positive oplevelser af pillerne.
> Vi få dem for 43 Kr. for 120 piller, de rækker så i 4 måneder, der er

Må jeg spørge hvor du køber dem? Jeg har tjekket en masse online
butikker de sidste par dage, og synes at priserne varierer utroligt
meget. Yderligere synes jeg det er betryggende at vide at andre har haft
god erfaring med disse produkter

På forhånd tak for svar

Mvh Nynne Hansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Rossen

Dato : 15-04-04 15:07

> [...]
> butikker de sidste par dage, og synes at priserne varierer utroligt
> meget. Yderligere synes jeg det er betryggende at vide at andre har haft

Hej Nynne.

Det er jo blevet lovligt at sælge disse piller i Danmark, så de fås i
håndkøb på apoteket til en rimelig pris.
Selv har jeg haft stor gavn af dem, og tager ikke gigtpiller mere (1100 kr
for 100 stk!).
Jeg køber som regel 270 stk Glukosamin Pharma Nord til omkring 200 kr og
tager 2 om dagen, men de fås
også i mindre glas. Dog startede jeg med 3 om dagen i de første måneder.
Hvis du prøver, så husk at give det noget tid - de virker ikke lige med det
samme. I mit tilfælde gik jeg fra at have
kraftige smerter i knæet (lægen havde allerede talt om at jeg skulle have et
nyt knæ) til et stort set smertefrit knæ
på ca 1 måned, så for mig har det været et mirakkelmiddel.
Held og lykke
Ole
Ps Jeg er ikke den Ole du har sendt et indlæg til.

Fra : Erik Gram-Hanssen

Dato : 14-06-04 20:35

Hej,

pillerne kan købes på apoteket til den samme pris som via nettet.
Og hvis du får din læge til at ringe en recept ned til nærmeste
apotek, kan du få tilskud af Danmark.

Erik