|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | 2004 Honda CBR1000RR: MD Track Test Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  19-12-03 15:33
 | 
 |  |  |  |  | 
  M. Høy (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : M. Høy
 | 
 Dato :  19-12-03 16:05
 | 
 |  |  |  |  | 
  Moller (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moller
 | 
 Dato :  19-12-03 16:28
 | 
 |  | 
 "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
 news:et26uv4j5sp3au8fneeirm0ivv52br840h@4ax.com...
 > http://www.motorcycledaily.com/17december03_honda2004cbr1000rr.htm     *savle*
     hmmm, kom lige i tanke om at så skal man jo næsten ikke skrue på noget
 selv jo :( hmmm, hvor er Lotto kuponen henne :)
     VH
     Lars Molnit
     Som gerne springer ud af skabet for en cbr1000rr :)
 >
 > -- 
 > -Michael
            
             |  |  | 
  --=Stone=-- (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : --=Stone=--
 | 
 Dato :  19-12-03 17:01
 | 
 |  | 
 >
 >     VH
 >     Lars Molnit
 >     Som gerne springer ud af skabet for en cbr1000rr :)
 Ja vi er jo nogle som ikke behøver at springe ud    den er da bare for
 lækker... mon jule manden kan få den gennem min skorsten ? jeg må hellere
 lave den størrer inden den 24 ...
 -- 
 --=STONE=--©
 CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
            
             |  |  | 
  Christian Knudsen (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Christian Knudsen
 | 
 Dato :  19-12-03 17:34
 | 
 |  | 
 "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
 news:3fe3181d$0$259$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
 >
 > "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
 > news:et26uv4j5sp3au8fneeirm0ivv52br840h@4ax.com...
 > > http://www.motorcycledaily.com/17december03_honda2004cbr1000rr.htm >
 >     *savle*
 >
 >     hmmm, kom lige i tanke om at så skal man jo næsten ikke skrue på noget
 > selv jo :( hmmm, hvor er Lotto kuponen henne :)
 >
 >     VH
 >     Lars Molnit
 >     Som gerne springer ud af skabet for en cbr1000rr :)
 >
 Ja, jeg har sgu også overvejet en CBR1000RR som næste cykel....
 Men den bliver der nok ikke råd til, så jeg må nok nøjes med en CBR900RR
 SC33 eller SC44...
 Formentlig en sort/grå årgang 98-99. Så skulle det være muligt (også
 lovligt) at smide en BB motor i.... mmmm
 mvmch
 christian, der lige har fået juleferie og tid til at drømme..
            
             |  |  | 
   --=Stone=-- (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : --=Stone=--
 | 
 Dato :  19-12-03 18:39
 | 
 |  | 
 > Ja, jeg har sgu også overvejet en CBR1000RR som næste cykel....
 > Men den bliver der nok ikke råd til, så jeg må nok nøjes med en CBR900RR
 > SC33 eller SC44...
 > Formentlig en sort/grå årgang 98-99. Så skulle det være muligt (også
 > lovligt) at smide en BB motor i.... mmmm
 
 Lovligt ?? hvordan det ?
 
 
 --
 --=STONE=--©
 CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
 
 
 
 
 |  |  | 
    Christian Knudsen (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Christian Knudsen
 | 
 Dato :  19-12-03 20:04
 | 
 |  | 
 "--=Stone=--" <bugtrup@SPAMemail.dk ( fjern SPAM )> skrev i en meddelelse
 news:3fe337bd$0$30061$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
 >
 > > Ja, jeg har sgu også overvejet en CBR1000RR som næste cykel....
 > > Men den bliver der nok ikke råd til, så jeg må nok nøjes med en CBR900RR
 > > SC33 eller SC44...
 > > Formentlig en sort/grå årgang 98-99. Så skulle det være muligt (også
 > > lovligt) at smide en BB motor i.... mmmm
 >
 > Lovligt ?? hvordan det ?
 >
 BB motoren fra årgang 2001 og frem står kun opgivet til 152 hk, og så er den
 inden for de magiske 20%    mvmch
 christian
            
             |  |  | 
     --=Stone=-- (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : --=Stone=--
 | 
 Dato :  19-12-03 20:22
 | 
 |  | 
 > > > Ja, jeg har sgu også overvejet en CBR1000RR som næste cykel....
 > > > Men den bliver der nok ikke råd til, så jeg må nok nøjes med en
 CBR900RR
 > > > SC33 eller SC44...
 > > > Formentlig en sort/grå årgang 98-99. Så skulle det være muligt (også
 > > > lovligt) at smide en BB motor i.... mmmm
 > >
 > > Lovligt ?? hvordan det ?
 > >
 >
 > BB motoren fra årgang 2001 og frem står kun opgivet til 152 hk, og så er
 den
 > inden for de magiske 20%    AAhhhh... jeg hører sød musik i mine øre   ) det er lige et projekt jeg
 syntes om... hvis jeg dog bare havde penge... ja det er dejligt at drøme..
 -- 
 --=STONE=--©
 CB1100/1200F/R 85' Street Fighter Style
            
             |  |  | 
  John Jensen (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Jensen
 | 
 Dato :  19-12-03 17:55
 | 
 |  | 
 "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
 news:et26uv4j5sp3au8fneeirm0ivv52br840h@4ax.com...
 > http://www.motorcycledaily.com/17december03_honda2004cbr1000rr.htm >
 > -- 
 > -Michael
 YES. !
 Og køre kan den sku' osse, her er tiderne fra Dunlops tyretest på Daytona:
 1: Ben Bostrom    CBR1000R    1.47.650
 2: M.Duhamel      CBR1000R    1.48.475
 3: J.Zemke           CBR1000R    1.48.632
 4: M.Mladin         GSX-R1000   1.49.416
 5: J.Hacking          R1                 1.49.501
 6: J.Disalvo           R1                 1.49.508
 7: D.Buckmaster   R1                 1.49.731
 8: A.Yates            GSX-R1000  1.49.776
 9: T.Hayden         ZX-10R         1.50.577
 10:J.Hayes           ZX-10R         1.50.977
 / John
            
             |  |  | 
  Anders Houmark (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Houmark
 | 
 Dato :  19-12-03 21:19
 | 
 |  |  |  |  | 
  John Jensen (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Jensen
 | 
 Dato :  19-12-03 21:35
 | 
 |  | 
 "Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
 news:_XIEb.62747$jf4.3634340@news000.worldonline.dk...
 > MKS - 74 wrote:
 > > http://www.motorcycledaily.com/17december03_honda2004cbr1000rr.htm >
 > Ooooorh hvad, den er så blæret at se på .. og så gør det jo ikke noget, at
 > teknikken også bare er super tip-top    >
 > Men øh, hvor mange hestekræfter har sådan en fætter?
 >
 > Anders Houmark
 > www.AndersH.dk >
 >
 Mere end rigelig. !
 /John
            
             |  |  | 
   MKS - 74 (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  19-12-03 22:40
 | 
 |  | On Fri, 19 Dec 2003 21:35:02 +0100, "John Jensen"
 <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:
 
 >Mere end rigelig. !
 
 He-he...spot on my friend,på en eller anden måde synes jeg nu heller
 ikke at lige akkurat det ved den cykel,er så voldsomt interessant,i
 forhold til alt det andet.
 
 Men okay, officielt er den opgivet til 171 hk i std. trim.
 
 --
 -Michael
 
 
 |  |  | 
    John Jensen (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Jensen
 | 
 Dato :  19-12-03 22:57
 | 
 |  | 
 "MKS - 74" <priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
 news:rur6uvs2r550h7inc222n81240pq6sglke@4ax.com...
 > On Fri, 19 Dec 2003 21:35:02 +0100, "John Jensen"
 > <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:
 >
 > >Mere end rigelig. !
 >
 > He-he...spot on my friend,på en eller anden måde synes jeg nu heller
 > ikke at lige akkurat det ved den cykel,er så voldsomt interessant,i
 > forhold til alt det andet.
 >
 > Men okay, officielt er den opgivet til 171 hk i std. trim.
 >
 > --
 > -Michael
 
 Netop, om en cykel har 165 - 170 - 173 Hk, med eller uden tryk i ram air'n
 er efter min
 mening en gang pubertær drengerøvssnak.
 
 Der er ingen normale mennesker der i daglig trafik kan bruge dem, eller for
 den sags skyld
 mærke forskel alligevel.
 
 På bane er det en hel anden snak, og osse hvor disse nye "super bikes" efter
 min mening hører hjemme.
 
 / John
 
 
 
 
 |  |  | 
     Anders Houmark (19-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Houmark
 | 
 Dato :  19-12-03 23:32
 | 
 |  | 
 
            John Jensen wrote:
 > Netop, om en cykel har 165 - 170 - 173 Hk, med eller uden tryk i ram
 > air'n er efter min
 > mening en gang pubertær drengerøvssnak.
 Jeg spurgte mest for at kunne sammenligne lidt med Yamaha R1 som vist
 presser 180HK ud af en 1000ccm motor?
 > Der er ingen normale mennesker der i daglig trafik kan bruge dem,
 > eller for den sags skyld
 > mærke forskel alligevel.
 Jeg havde ingen anelse om ydelsen, den kunne vel ligge på alt mellem 111 og
 200HK.. og det må da kunne mærkes :)
 -- 
 Anders Houmark
www.AndersH.dk |  |  | 
      MKS - 74 (20-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  20-12-03 00:13
 | 
 |  | On Fri, 19 Dec 2003 23:31:44 +0100, "Anders Houmark"
 <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:
 
 
 >Jeg spurgte mest for at kunne sammenligne lidt med Yamaha R1 som vist
 >presser 180HK ud af en 1000ccm motor?
 
 Yamha opgiver selv 172 hk uden Ram-air,180 hk med,Honda opgiver uden
 Ram-air,altså officielt det samme...hvad så sandheden er - who
 knows,men som sagt for nogle af os ret uinteressant egentlig.
 
 >Jeg havde ingen anelse om ydelsen, den kunne vel ligge på alt mellem 111 og
 >200HK.. og det må da kunne mærkes :)
 
 Naturligvis,men sådan noget vil aldrig ske jo.Selv om fabrikanterne
 opgiver lidt forskellige tal for max ydelse kan du godt regne med at
 det i praksis er minimalt mellem i det mindste ZX-10R,R1 og
 CBR'eren.... selv den "svagbrystede" og let datede Skrammel'suki kan
 være med (i ydelse),mere afgørende er nok mere helt andre egenskaber
 som hvordan kræfterne afleveres(linearitet), bremser, køreegenskaber,
 kvalitet og den slags.
 
 --
 -Michael
 
 
 |  |  | 
     MKS - 74 (20-12-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : MKS - 74
 | 
 Dato :  20-12-03 00:26
 | 
 |  | On Fri, 19 Dec 2003 22:57:06 +0100, "John Jensen"
 <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> wrote:
 
 >På bane er det en hel anden snak, og osse hvor disse nye "super bikes" efter
 >min mening hører hjemme.
 
 Jepper - jeg gad aldrig nogensinde give så mange penge for en
 gadecykel,med bevidstheden om at jeg antagelig aldrig kunne bruge den
 bare 90 % på gaden - en uden afgift til bane derimod kunne der være
 noget mere fornuft i.
 
 --
 -Michael
 
 
 |  |  | 
 |  |