Inventor vs. 3D studio MAX Import/Export
Fra : MuLLe

Dato : 17-12-03 21:32

Hej NG.

Kan man få et program, som kan lave en eks.vis iges fil til noget andet?

Jeg har brug for at importerer en inventor fil, ind i 3D studio MAX.
Men den eneste fil inventor kan konvaterer til, som 3d kan læse er en iges.
Men en iges er ALT for tung, så det ville være godt med et andet format.

Så hvis der findes et program der kan dette, ville jeg MEGET gerne vide det.

På forhånd tak MuLLe

Fra : Uffe Bak

Dato : 19-12-03 10:23

Hej Mulle

3DS max kan importerer Inventor filer direkte - hvis man har Inventor
installeret på samme maskine.
Kig i Inventor Readme.doc - eller på www.autodesk.com under support - for at
få en forklaring på hvordan man sätter det op. Det er essentielt bare at
finde et par .dlu filer - og at pege på dem fra din 3DS max installation.

Her er et eksempel på en forklaring - men den er afhängig af hvilken version
af software du körer:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/item?siteID=123112&id=2866115&linkID=3016303

Hvis du ikke har Inventor - så gå til www.autodesk.dk og find en Inventor
forhandler. Bed om at få tilsendt en 30 dages Trial version - så kan du
installerer den og körer Inventor i 30 dage for at gennemförer din
oversättelse.

Håber dette hjälper dig videre

MVH

Uffe Bak
Autodesk Nordic & Baltic

Fra : MuLLe

Dato : 19-12-03 16:15

"Uffe Bak" <uffe.bak@autodesk.com> wrote in message
> [...]
> forhandler. Bed om at få tilsendt en 30 dages Trial version - så kan du
> installerer den og körer Inventor i 30 dage for at gennemförer din

1000 Tak for svaret.
Det gav lige 10 + hos bossen.
Nu tror jeg sku' det kommer til at køre *SS*
Men Igen Mange Mange TAK

Med Mange Hilsner MuLLe