NLP på universitetsniveau: Hvor kan man de~
Fra : Lucas Jensen

Dato : 13-12-03 08:46

Hejsa,

Jeg vil gerne lære noget NLP el lignende men det skal være på
universitetsniveau, ellers dur det ikke. Det skal være enkeltfag eller
efteruddannelses-agtigt Nogen som ved hvor man kan det i
københavnsområdet?

Lucas

Fra : Britt Malka

Dato : 13-12-03 09:49

lucasjensen@yahoo.dk (Lucas Jensen) skrev:

>Jeg vil gerne lære noget NLP el lignende men det skal være på
>universitetsniveau, ellers dur det ikke.

Næh, det har du nok ret i. NLP kan ikke læres på universitetet. Jeg
ved ikke, om nogen af uddannelsesstederne selv hævder, at deres
uddannelse er på universitetsniveau, men det har jeg ikke set dem
postulere.

Det ville nok også være for farligt for dem.

I USA, hvor man kan tage en PhD via en telefonopringning eller via en
spam-mail, kan man måske også tage NLP på universitetsniveau.
--
Britt Malka
Læs om NLP på http://www.malka.dk/sundhed

Fra : CBH

Dato : 14-12-03 22:16

Fra : Britt Malka

Dato : 15-12-03 10:17

nospam@direkte.org (CBH) skrev:

>Hvad er NLP?

Neuro Lingvistisk Programmering eller Neuro Lingvistisk Psykologi.
NLP-terapeuterne er ikke selv helt enige.