Et par ting
Fra : Kuruderu

Dato : 12-12-03 19:14

Hejsa folkens

Er det bare mig eller er den her gruppe mere eller mindre død efterhånden?
er der andre grupper hvor der sker mere som er relaterede til den her?

Nå til sagen.

Jeg har "en del" gamle karaktere fra diverse rollespil, nogle af dem vil jeg
gerne have skrevet ind på digital form og proppet på min hjemmeside. Er der
nogen af jer der kender et sted hvor man kan hente character generators til:

Rolemaster
Vampire
Exalted
Werewolf
Mage
Marvel Super Heroes (det gamle i den blå kasse)
ShadowRun
AD&D 2nd
D&D 3rd og/eller 3.5

Hvad er der ellers. Jo hvis der er nogen af jer der har nogle foreslag/god
ideer til stories, til mit War Coterie i Vampire må i da meget gerne smide
en mail her eller til mig privat.

Kuruderu
---
Don't confuse luck with skill.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-12-03 16:37

Sheets, og måske generators, kan findes på http://www.rpgsheets.com/

Hilsen Mads

PS: Luck og Skill er to forskellige ting i rollespil. I virkeligheden er
forskellen knap så åbenlys. Napolion: "Hvad er held, andet end evnen til at
udnytte tilfældigheder til egen fordel?"

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-12-03 16:47

NapolEon...

Hilsen Mads

Fra : Kuruderu

Dato : 14-12-03 22:38

Tak for linket vil fluks kigge på siden.

Hvad din kommentar omkring min sig. angår kan jeg kun sige at det såmænd
ikke var tænkt i rollespils hensyn men også mere generelt i hverdagen

Kuruderu

Fra : Torben Ægidius Mogen~

Dato : 15-12-03 10:22

"Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> writes:

> PS: Luck og Skill er to forskellige ting i rollespil. I virkeligheden er
> forskellen knap så åbenlys. Napolion: "Hvad er held, andet end evnen til at
> udnytte tilfældigheder til egen fordel?"

Hvem var det så, der sagde: "Selv den grundigste planlægning kan ikke
erstatte det rene svineheld."?

   Torben

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 15-12-03 19:23

Ingen anelse. Ej heller hvem der sagde "Ingen plan overlever mødet med
fjenden".

Hilsen Mads

Fra : Kuruderu

Dato : 16-12-03 00:47

> Ingen anelse. Ej heller hvem der sagde

>"Ingen plan overlever mødet med
> fjenden".

Så sandt, Så sandt.

Kuruderu

Fra : Claus Olesen

Dato : 27-02-04 05:22

Mads Jakobsen wrote:

> Ingen anelse. Ej heller hvem der sagde "Ingen plan overlever mødet med
> fjenden".
>
> Hilsen Mads

Et hurtigt gæt ville være Sun Tsu, i hvert fald hvis vi snakker om
nedfældne ord (han har skrevet en lille "bog" der hedder Art of War hvis
nogen skulle være i tvivl om hvem han er) - det er muligt (sandsynligt)
at der er nogen der har sagt det før ham.

Mvh
C. Olesen
--
Midnight PbP campaign: http://goatee.frac.dk/forum/index.php

Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Fra : Lars Funck

Dato : 27-02-04 08:20

"Claus Olesen" <goatee@NADAworldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nogen skulle være i tvivl om hvem han er) - det er muligt (sandsynligt)
> at der er nogen der har sagt det før ham.

Hmmm... nej, det er ikke ham. Det lyder langt nyere. Jeg vil gætte på en af
det 20 århundredes generaler... sikkert amerikansk.

MVH

Lars

Fra : Steen Alcor

Dato : 19-12-03 23:49

Hej Kuruderu

> Sheets, og måske generators, kan findes på http://www.rpgsheets.com/

Kig også på http://www.rpggateway.com/

Begge links er på magnet's link-side.

Hvorfor en klub er det nu du er næstformand for.

Formanden

Fra : Kuruderu

Dato : 22-12-03 02:26

Ja ja ja... jeg ved det....

Det er bare ikke lige SÅ tit jeg er derinde forbi

men tak for påmindelsen

Kuruderu

Fra : Matthijs Holter

Dato : 17-12-03 11:17

"Kuruderu" <kuruderu@dak.k64.dk> skrev i melding
> Hejsa folkens
>
> Er det bare mig eller er den her gruppe mere eller mindre død efterhånden?
> er der andre grupper hvor der sker mere som er relaterede til den her?

Heisan!

Hvis du ønsker å snakke om rollespill, og kan tåle at det er på norsk :) så
er rollespill-siden www.rollespill.net meget aktiv for tiden.

- Matthijs

Fra : Kuruderu

Dato : 17-12-03 23:32