Søger en God clairvoyant i kbh=o)
Fra : Maria

Dato : 04-12-03 18:39

Jeg har længe ønsket at prøve at gå til en Clairvoyant...*Ss* Er der nogen
der har gode erfaringer med en i kbh området?!?*Ss*

MVH Maria

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 00:56

"Maria" <maria@dev.null.invalid> wrote in

> Jeg har længe ønsket at prøve at gå til en Clairvoyant...*Ss* Er der
> nogen der har gode erfaringer med en i kbh området?!?*Ss*

Hvad betyder *Ss*?

arc@na
Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 05-12-03 07:42

arc@na wrote:

[snippedidodah]
> arc@na
> Except for ending slavery, fascism, nazism and communism
> WAR HAS NEVER SOLVED ANYTHING!

Slavery and facism have ended...? Sheesh...you must be american!

hvm
--
"Paradise..... is exactly like..... Where you are right now.....
Only much,...much.... Better....!"

'Language is a Virus' — Laurie Anderson

Fra : Maria

Dato : 05-12-03 11:17

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> arc@na
> Except for ending slavery, fascism, nazism and communism

Ok *Ss* er Chat sprog og står for Smiler i stedet for at bruge en smiley
brugte jeg det sprog=O)
MVH Maria

Fra : Towli

Dato : 05-12-03 20:57

....Det står vist ovenikøbet for "Smiler Sødt"....

/T

Fra : arc@na

Dato : 05-12-03 21:45

"Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk> wrote in news:bqqnvd$1hbo$1
@news.cybercity.dk:

> ...Det står vist ovenikøbet for "Smiler Sødt"....

Uuuuh... jeg smelter...

arc@na

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 06-12-03 00:15

Jeg vidste du ville spørge... Jeg kan anbefale mig selv!

Søren Rasmussen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-03 02:59

Søren Rasmussen wrote:

> Jeg vidste du ville spørge... Jeg kan anbefale mig selv!

Jamen, så ringer du da bare til Maria.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Manasvi

Dato : 07-12-03 08:21

Det er lidt af en blandet fornøjelse at blive bekræftet i sine værste
fordomme om, hvad der driver skribenterne i denne og lignende
nyhedsgrupper... ;o(

Og desværre vidner de såkaldte svar på Marias indlæg kun alt for tydeligt
om, at åndshovmod, nedladende bedreviden og passiv agression i form af
sarkasme og ironi er det væsentligste livsindhold for alt for mange af
bidragyderne.

Hvis man ikke har noget konstruktivt på hjerte, ville det være klædeligt, om
man blot undlod at blande sig.

Måske kunne begreber som respekt, tolerance samt almindelig høflighed og
anstændighed være en kilde til inspiration...

kærligst
Manasvi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-03 11:26

Manasvi wrote:

> Det er lidt af en blandet fornøjelse at blive bekræftet i sine værste
> fordomme om, hvad der driver skribenterne i denne og lignende
> nyhedsgrupper... ;o(

En verden uden humor er en trist verden. Hvis man ikke kan grine ad
andre - og ikke mindst af sig selv - så har man vitterligt brug for
helbredelse, alternativ eller via den etablerede lægeverden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : all4you.dk

Dato : 07-12-03 11:49

"Manasvi" <manasvi@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske kunne begreber som respekt, tolerance samt almindelig høflighed og
> anstændighed være en kilde til inspiration...

Dette vil jeg gerne tilslutte mig.

Over de sidste par år har disse personer (for det er de samme) været istand
til at ødelægge denne nyhedsgruppe, fra at være et sted hvor der blev
skrevet dagligt, til at være et sted man kun behøver at kikke ind engang om
ugen for at følge med. Det er i den grad trist. Det er som om de ikke har
forstået ordet "Alternativ"

Den eneste måde at løse det på er nok at lave et internet baseret sted der
ligner, med login, Så kan man da smide dem ud og holde stedet rent.

Jan

Fra : Maria

Dato : 07-12-03 16:16

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den eneste måde at løse det på er nok at lave et internet baseret sted der
> ligner, med login, Så kan man da smide dem ud og holde stedet rent.

Hejsa Igen=o)
Ja det glæder mig så at der er nogen der tager dette alvorligt.
Da jeg så er ganske ny på disse kanter og synes faktisk det er en meget
spændende måde at få svar på de ting som man jo ikke liiige svinger ud til
naboen.
Så havde jeg da håbet på lidt mere seriøse respons fra nogen herinde.

Men takker da lige igen for støtten fra dem som Fakisk tager det alvorlig=o)

Med Venlig Hilsen
Maria=o)

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 07-12-03 20:49

"Manasvi" <manasvi@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> om, at åndshovmod, nedladende bedreviden og passiv agression i form af
> sarkasme og ironi er det væsentligste livsindhold for alt for mange af

Hov, hov...! Godt ord igen... Skønt jeg nok dryssede en smule ironi på din
gruppe, synes jeg ikke din bredside med ord som "åndshovmod", "bedreviden"
og "agression" står i rimelig forhold til min forbrydelse.
Det forekomer mig, at du taler om respekt og anstændighed uden selv at
praktisere den i dit indlæg.

Men når nu låget er af, synes jeg at du selvfølgelig bør tillade mig og
andre, som ikke uden visse forbehold labber alle herlighederne til os, at
deltage i debatten der derved kunne blive både interessant og tankevækkende.
Måske kunne den uskyldige ironiske bemærkning endda være den lille mentale
håndsrækning til ham eller hende der er på nippet til at falde i den
kommercielle åndeindustris fælde, der kunne redde vedkommende fra at betale
tusindvis af kroner på fup og fiduser.

Søren Rasmussen

Fra : Manasvi

Dato : 08-12-03 00:06

Tja, lol, hvad kan jeg sige?
Blot tak, fordi du med dit indlæg kun yderligere anskueliggør min pointe...

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 08-12-03 18:56

Helt ærligt..!! Din pointe er ikke anskueliggjort. Den er ikke engang
offentliggjort... medmindre pointen virkelig var at lukke munden på folk,
som ikke deler dine holdninger.

Jeg har ikke ytret mig før i denne gruppe - og dens manglende trafik er i
hvertfald ikke min skyld! Men måske er det din, - for hvis alle, der har
luftet lidt skepsis har fået samme bredside som jeg, er al kommunikation
naturligvis forstummet.

Du aner ikke hvem jeg er eller hvilke erfaringer jeg har haft med den
alternative medicin, åndeverdenen eller nogen af de andre ting der kunne
diskuteres (hvis man måtte sige noget) i denne gruppe. En lille ironi - og
jeg er stemplet som en aggressiv, bedrevidende og uønsket deltager i dit
forum.

Men tro mig... du ser spøgelser (undskyld udtrykket), for jeg HAR oplevet
nogle af dem, der platter sig igennem tilværelsen og bedrager folk. Jeg vil
ikke gætte på, at du også er sådan én - selvom tanken jo er nærliggende, når
man tager din alternative behandling af mig i betragtning.

Søren Rasmussen

Fra : Claus Lindeskov Hans~

Dato : 09-12-03 12:10

Hej, Maria...!

Jeg kender et par stykker. Men de fleste alternative behandlere - og i
særdeleshed clairvoyante - har hver deres stærke (og svage) sider.

Så spørgsmålet er: Hvad er det, du vil have svar på?

Nogle har deres forcer i personlige spørgsmål, nogle i "fremtiden" og andre
igen i mere åndelige indfaldsvinkler.

mvh
Claus

Fra : Maria M.

Dato : 09-12-03 20:03

On Tue, 9 Dec 2003 12:10:02 +0100, "Claus Lindeskov Hansen"
<claus_l_hansen@hotmail.com> wrote:

>Hej, Maria...!

Hejsa Claus=o)

Endlig en der faktisk har besvaret mit spørgsmål

>Jeg kender et par stykker. Men de fleste alternative behandlere - og i
>særdeleshed clairvoyante - har hver deres stærke (og svage) sider.

Der er flere ting jeg gerne vil have svar på....=o)

>Så spørgsmålet er: Hvad er det, du vil have svar på?

Ja mange ? er der så kunne du ikke smide en mail med den du kender og
hvilke evner du mener der er specielt deres stærke side=o)

>Nogle har deres forcer i personlige spørgsmål, nogle i "fremtiden" og andre
>igen i mere åndelige indfaldsvinkler.

MVH Maria =o)

Fra : nenita

Dato : 18-12-03 08:18

"Maria" skrev d. 04-12-03 18:39 dette indlæg :

> Jeg har længe ønsket at prøve at gå til en Clairvoyant...*Ss* Er der
nogen
> der har gode erfaringer med en i kbh området?!?*Ss*
>
> MVH Maria

Hej Maria

Prøv Lone Hertz, Tlf. 32963425.

Se hjemmesiden www.magicinyou.dk

Se nedenstående:

    GRATIS CLAIRVOYANCE ………

Kan vi ikke tilbyde, men næsten…..Vi er 3 uddannede clairvoyanter som
mangler lidt praktisk rutine, hvorfor vi kun tager kr.200,- pr. session.

Da vi har valgt at arbejde sammen, kan vi evt. tilbyde flere
clairvoyancer ad gangen.
Vi kan også tilbyde homeparties. Ring for nærmere information.

Venlig hilsen,
Lone 22420558, Bente 22666612 og Mia 28368668

God fornøjelse
Nenita

http://www.kandu.dk/