Tegningsregler kursusudbydere
Fra : Søren

Dato : 04-12-03 17:04

Hej
Jeg er habil maskinkonstruktør i acad, men en svag sjæl. Jeg bliver moppet
af mine kollegaer pga. overtrædelser af gængse tegningsregler m.v.
Er der nogen der har erfaring med gode 1-3 dages kursusudbydere udi cad +
især tegningsregler - udplotning. Så er jeg lutter øren.
Mvh
Anders

Fra : Michael

Dato : 06-12-03 17:34

Hej Anders !

Jeg er i samme branche og så vidt jeg ved gælder de gode gamle
tegningsregler stadig.

Jeg har dog lagt mærke til, at de fleste konstruktører tegner på deres egen
tillempede måde.

Selv går jeg højt og flot udenom alt hvad der hedder målestoksforhold i
udprintning, det hele kommer ud i A4 og kniber det med at se detaljerne er
det blot af zoome ind og evt fotokopiere op i A3.

Men kig ind på denne side og se hvordan jeg gør:
www.mn.michulla.dk/page4.html

Hilsen fra
Michael

Fra : Hans

Dato : 11-12-03 19:42

Hvordan kan i skrive sådan noget.. når det er jeres job at kunne tegne ??

Hans